Spørsmål om AP ROO

Har lagt ved et bilde av bokstaven som er litt slitt i skiven.
Jeg ser også at «r» i audemars også har mistet en liten bit av seg.

Jeg tror personlig ikke at klokken er falsk, jeg tenkte mer på om slitasjen var å forvente på en 6-7 år gammel klokke :)

Vedlegg

• 06417587-4BFA-44A3-9E92-E68B8FEEC22D.png
    06417587-4BFA-44A3-9E92-E68B8FEEC22D.png
    434 KB · Visninger: 0
Takk for tips.

Denne GG var riktignok såpass raus at han lar meg låne klokken noen dager før jeg bestemmer meg for om jeg skal kjøpe eller ikke.

Når det er sagt, er det noen som har opplevd dødgang på krona? Er det å forvente? :)
Jeg har selv opplevd dette på nyservet RO. Den hadde også en tendens til at minuttviser «hoppet» litt når krona ble trykket inn når klokken skulle stilles.
Snakket med noen andre og Googlet - ikke uvanlig på en AP, var svarene fra bekjente og Google.

• Liker
Reaksjoner: Banksy
Jeg har Seiko fra ‘73(uten sammenligning forøvrig) som ikke har antydning til slitasje på logoen på skiven, så for meg lukter det fisk. Det er ikke noe som skal tilsi at det skal slites på skiva på bare 6-7 år. Om man ikke kan forvente mer av AP, så wow..
Ser den. Hadde en 6 år gammel breitling som heller ikke hadde antydning til slitasje på skiva.

Jeg har selv opplevd dette på nyservet RO. Den hadde også en tendens til at minuttviser «hoppet» litt når krona ble trykket inn når klokken skulle stilles.
Snakket med noen andre og Googlet - ikke uvanlig på en AP, var svarene fra bekjente og Google.

+1 på det

• Liker
Reaksjoner: Rød