Kopier/fakes på Finn.no



Syntes det er litt tåpelig og smøre disse utover Kopier/fakes tråden.... Jeg har selv
handlet noen ur med Torfinn og han er en av de mest reale karene jeg har handlet med.
Og det er alltid rom for pruting..... Er ikke noe spesiellt fan av Amerikanske ur, men
når man ser bildet av verket ser man at dette ikke er et ur du finner slengende rundt
på et loppemarked..
 
De er selvfølgelig litt malplassert, jeg påstod heller ikke at disse var kopier - derimot påstår jeg at de kanskje er litt vel optimistisk priset.
 
Syntes det er litt tåpelig og smøre disse utover Kopier/fakes tråden.... Jeg har selv
handlet noen ur med Torfinn og han er en av de mest reale karene jeg har handlet med.
Og det er alltid rom for pruting..... Er ikke noe spesiellt fan av Amerikanske ur, men
når man ser bildet av verket ser man at dette ikke er et ur du finner slengende rundt
på et loppemarked..

Nå presiseres det at man ikke tror klokken er falsk, men at kanskje prisen er litt høy. Noe som ikke er umulig. Ved første øyekast virket det også som om teksten kommer rett fra google translate.
 
Nå presiseres det at man ikke tror klokken er falsk, men at kanskje prisen er litt høy. Noe som ikke er umulig. Ved første øyekast virket det også som om teksten kommer rett fra google translate.

Jeg skjønte det, og beklager at jeg kom litt på defensiven. Når det gjelder Torfinn
så er han en mann i sekstiåra som har samlet og tradet klokker siden før mange
av oss ble født. Han har funnet finn.no på sin computer så kanskje han har funnet
google transelate også;)
 
Nå presiseres det at man ikke tror klokken er falsk, men at kanskje prisen er litt høy. Noe som ikke er umulig. Ved første øyekast virket det også som om teksten kommer rett fra google translate.

Kanskje det bør opprettes en tråd som heter noe slikt som "Observert på Finn.no" eller "Snodigheter på Finn.no", så kan denne tråden forbeholdes mistanker om kopier/fakes? Jeg synes det er litt dårlig gjort hvis hederlige folks produkter risikerer å bli assosiert med fakes dersom man egentlig mener noe helt annet.
 
Vet ikke hva som er verst, annonsen eller det at han overhodet ikke har tenkt et sekund på å pusse glasset først. Himmel og hav.