En skikkelig «franken-bil» mao.Som fundamentalist vil jeg fastholde at det er en Alpine, som er ombygd til Tiger-specs
Men uansett en rå bil, stor motor og kanskje 1100 kilo gir mye moro som kan ende med ubetinget fengsel.....
En skikkelig «franken-bil» mao.Som fundamentalist vil jeg fastholde at det er en Alpine, som er ombygd til Tiger-specs
Men uansett en rå bil, stor motor og kanskje 1100 kilo gir mye moro som kan ende med ubetinget fengsel.....
De aller fleste slike bildet er nok "franken", @Gin. 8- D
Min gamle Cooper S var også en slik, bygget av gamle orginaldeler, og visuelt identisk. Det sto fortsatt 850 i vognkortet. Nå er tjenesten til Veivesnet nede, så jeg får ikke sjekket, med jeg tror ikke det står der at bilen har annen motor. I vognkortet og ellers i systemet deres står det ført opp at bilen har godkjent Cooper S spesifikasjoner.
8
Ingen notater i nettvarianten av biltilsynets register om hvordan motor en bil har. Bare opprinnelig utførelse.
8
Her er min gamle VW 1302 (boble) med 2.3 liters motor som bremset 190hk.
Langt fra original motor, understell og bremser.
Motoren og andre endringer er oppført i vognkortet.
Vis vedlegg 86542 Vis vedlegg 86543
Kult! Tydelig litt ulik praksis!
Min var godkjent ombygget i september 1989 med Cooper S spesifikasjoner. Det vil si 1275ccm / 78hk.
Det som står på nettet fortsatt er 848ccm (32hk-motoren).
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=a1375
Vis vedlegg 86551
Er din ombygging av nyere dato?
8
1971? Kunne sverget på at det var 1963Her er min gamle VW 1302 (boble) med 2.3 liters motor som bremset 190hk.
Langt fra original motor, understell og bremser.
Motoren og andre endringer er oppført i vognkortet.
Vis vedlegg 86542 Vis vedlegg 86543
1971? Kunne sverget på at det var 1963![]()
Vet ikke helt hvilken modell, men den ser jo litt heftig ut..
Var jo selvfølgelig Porscher i bøtter og spann siden det er på Porsche Cup på Rudskogen. En annen godbit var en Aston Martin cab med Von Doren på døren.. Vis vedlegg 93756