Dagens klokke

Min kjære Speedmaster i dag. Syns dette er den fineste kronografen noensinne, og uansett hvor mange klokker jeg har får jeg aldri nok av denne :)

speedymobil.jpg
 
Min kjære Speedmaster i dag. Syns dette er den fineste kronografen noensinne, og uansett hvor mange klokker jeg har får jeg aldri nok av denne :)

speedymobil.jpg

Det der er uret jeg aldri har tilgitt meg selv for at jeg solgte! Hold på det uansett hva som skjer, så får jeg starte jakten på gjenkjøp av klassikeren av alle klassikere (etter min mening ;)
 
Nyanskaffelsen idag (takk til heuer her på forumet for en god byttehandel!).



Jeg elsker alt ved den, selv lenken som har så mye strekk at du nærsagt kan snurre den rundt klokka.. gjør den bare ekstra behaglig å ha på:cool:

Looking good!
Ingen overraskelse hva som har vært på armen min i dag!



Herlig blåfarge (og min første blå klokke) og morsomt med maxi/jumbokasse. Det er ikke vanskelig å se likheten med nyversjonen av explorer som er 1mm større i dia, men ellers svært lik oysterkassa på Tudoren.

Ha en fortryllende aften til alle urglade / -gale der ute...
 
Det der er uret jeg aldri har tilgitt meg selv for at jeg solgte! Hold på det uansett hva som skjer, så får jeg starte jakten på gjenkjøp av klassikeren av alle klassikere (etter min mening ;)

Den støtter jeg. Har hatt 3 speedy pro og alle har jeg solgt. Angret like mye hver gang. De som sier alle gode ting er 3 tar feil... Men du har jo skaffet deg en ultraflott deville, så ingen grunn til å henge med leppa :) Gratulerer så meget.
 
Det der er uret jeg aldri har tilgitt meg selv for at jeg solgte! Hold på det uansett hva som skjer, så får jeg starte jakten på gjenkjøp av klassikeren av alle klassikere (etter min mening ;)

Ingen fare, vil man ha Speedmasteren min må man pelle den fra mitt kalde, døde håndledd :)
 
Her er det sengeleie, med hoste og snørr... Da får man trøste seg med en PO :)

2011-04-05105539.jpg

Den Seamaster'en din kunne nok godt gjort seg som arbeids ur ser jeg. Ren så lekker er den.

Songa-Dee-5.jpg


Satt å beundret den like før frokost (egentlig middag, men jeg går jo nattskift nå). God bedring. The med honning skal være bra sies det.

Frode.
 
Dagens klokke på lesesalen.
Har ikke så mange å velge i så er en selvfølge at den er på armen, men føler at den glir rett inn :)

bilde1.jpg
 
Den Seamaster'en din kunne nok godt gjort seg som arbeids ur ser jeg. Ren så lekker er den.

Satt å beundret den like før frokost (egentlig middag, men jeg går jo nattskift nå). God bedring. The med honning skal være bra sies det.

Frode.

Takk for det, Frode :)
 
Dagens klokke på lesesalen.
Har ikke så mange å velge i så er en selvfølge at den er på armen, men føler at den glir rett inn :)

bilde1.jpg

Den IWC'en er så sinnsykt kul på lenke! Utrolig behagelig å ha på armen også. Har vært nære på at jeg har kjøpt denne flere ganger. Dagens:
c30153e2-2c84-6b76.jpg
 
Lekkerbisk.

(hvem sier at karer ikke kan gjøre to ting samtidig. Som å cruise langs landeveien i 100km/t og knipse bilder av klokka samtidig hehehe... )

Å helv... ser først nå farten på speedometeret :eek:
Var så opptatt med å knipse at jeg ikke la merke til hverken fart eller veien sådan.. :oops::oops:
 
Den IWC'en er så sinnsykt kul på lenke! Utrolig behagelig å ha på armen også. Har vært nære på at jeg har kjøpt denne flere ganger.

Takk for det. Helt enig, men min ligger til salgs på "kjøp og salg" nå. Så kanskje dette er tiden for å slå til? ;)
 
Sitter og sluttfører hovedoppgaven min i svettetokter av feber og høy på paracet....da må beateren på plass! Den har vært med meg på så mange opp og nedturer, og som den utflytta trønderen jeg er, klamrer jeg meg til de trygge havner jeg kan finne i en sådan stund: