Grand Seiko SBGM027

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.533
Sted
Arendal
Helt siden @Wangensten postet denne linken en gang i 2015 eller 2016, har jeg sjesket på denne.

Bildene mine er nok ikke så bra som på linken, men det kommer flere en dag eller ti :D
https://uhrforum.de/grand-seiko-gmt-ref-sbgm027-im-wuergegriff-der-inquisition-t174350

Førsteinntrykk - meget bra!
Skal bli spennende å se om det blir en «det ordet jeg har autocorrect på» :)

Noen kjappe bilder.

FD8A7611-9AF7-4370-974C-0670580BA3A2.jpeg
FF1B7998-3C72-4759-87C7-81B347EAA366.jpeg





4A932BD4-299B-45FC-9C0F-C44D0FEF4632.jpeg


0AACD284-BF3A-4B65-8226-35BB0DD421F4.jpeg


538B1F12-E112-469F-9736-A9F9434F7323.jpeg


AB98651B-E166-4818-8BFC-11A0CFD93EE4.jpeg


08B9917C-EF2A-4BDC-BCEA-23C4C3CF8BC5.jpeg


3B20EADA-177D-482B-AD37-1C81173B25A7.jpeg
 
Redigert:
Gratulerer så mye @Rød
Utrolig lekker den der. Har sett på denne ved flere anledninger, men timingen har aldri vært helt på plass.
Godt noe av alt oppgulpet jeg kommer med faktisk fører til noe konstruktivt;)

Kos deg masse med denne, håper på masse bilder:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Gratulerer så mye @Rød
Utrolig lekker den der. Har sett på denne ved flere anledninger, men timingen har aldri vært helt på plass.
Godt noe av alt oppgulpet jeg kommer med faktisk fører til noe konstruktivt;)

Kos deg masse med denne, håper på masse bilder:cool:
Takk for det!
Lagret linken din på både tlf og iPad og stadig vært innom ;)

Etter Platona kom inn i boksen i august, så har jeg følt jeg er i mål. Men så har jeg tenkt at jeg SKAL ha inn de klokkene jeg har vurdert flere ganger. Kjøpt/solgt 3 av dem, men har fortsatt Speedy LE og nå denne.