The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

E49B16A5-A11B-4BF8-BA83-6F762E0D27AB.jpeg
 
Zzz.. Flere som har fått denne i dag?

044D6BE1-7EC2-43D9-B2D6-C3B3CC6B6CF3.png
 

Vedlegg

  • 345F968C-8D26-4D43-B95A-31AF25A9AC42.png
    345F968C-8D26-4D43-B95A-31AF25A9AC42.png
    286,8 KB · Visninger: 0
Endelig fikk jeg den på skinnreim. Da jeg har ganske store håndledd (21 cm) fiksa butikken på KaDeWe her i Berlin biffen og bytta inn originalreima mot en som ser helt lik ut, bare lengre. Det føles litt som når man tar på joggesko rett etter snøsmeltinga på våren.
wrist1.jpg
 
Redigert:
Ja, jeg har fått. Klokka fikk jeg i sommer :)
Ser ut som de fortsetter LE-trenden i 2018 også:rolleyes:
 
Fikk en litt annerledes mail, på tross av st min klokke er levert for lengst.... Kanskje jeg får en til? :D:eek:

82F0C901-3116-4AC0-9E36-83578CB15F94.png


Tror nok dessverre ikke at jeg kommer til å stille meg i kø neste gang :(
 
Vis vedlegg 72873

Flere som har fått denne?

Det begynner vel å bli litt vel mye LE fra Omega? Jeg liker Omega, men synes de vanner ut alle konseptene sine alt for mye. Alle modellseriene skal ha en kronograf, alle skal ha en GMT og alle skal ha en haug med LE. Det gjelder forsåvidt mange andre merker også, men Omega må da være blant de mest ekstreme? Jeg synes de gjør så mye rett med urverkene sine så derfor litt synd at de har skapt en jungel av modeller som blir vanskeligere og vanskeligere å navigere.
 
Redigert:
Det holder nok med en Speedy LE for min del, men synes de traff godt med Speedy Tuesday. Til og med fruen digger den, og da kan jeg heller jakte andre ting enn nye LEer i 2018. :D
 
Når LE er så tøff som Speedy Tuesday gjør det meg ingenting :)

Det holder nok med en Speedy LE for min del, men synes de traff godt med Speedy Tuesday. Til og med fruen digger den, og da kan jeg heller jakte andre ting enn nye LEer i 2018. :D

De traff helt klart godt med ST! Fikk sett nærmere på den på en GTG for en tid tilbake og den er enda kulere live. Finishen på kasse var rett og slett bølletøff, og sub-dials med lume var en innertier :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og Huygens
Fikk en litt annerledes mail, på tross av st min klokke er levert for lengst.... Kanskje jeg får en til? :D:eek:

Vis vedlegg 72875

Tror nok dessverre ikke at jeg kommer til å stille meg i kø neste gang :(
Fikk den samme :)

Helt enig med dere øvrige om at Omega begynner å bli utvannet med tanke på LE, men ST er så herlig vakker, at den ser jeg på som et hederlig unntak.
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
Ramlet innom Omegas sjappe her i Berlin med ST på armen, og ble nærmest ønsket velkommen som en gammel kompis av samtlige ansatte. Lang og hyggelig klokkeprat endte med påmontert 1171-lenke for drøye 400 Euro, noe som må sies å være innafor? Digg med "ny" klokke! :D