For noen fantastisk gode forslag. Dessverre skjønner jeg etterhvert hvorfor jeg er så vrien. Har Rolex, drikker whiskey, bruker fyllepenn, barberer med DE høvel, røyker sigar osv
Uenig i nytte. Fyllepennene skriver mye bedre enn vanlige penner. Du kan jo argumentere at det er vanskelig å få tak i blekk, men det er jo ingen sak om du har tid til å vente på pakke fra utlandet. Utvalget er enormt!Fyllepenner er kule, men det er vel ikke vanlig hyllevare å få "fyll" til disse?
Det er maaaaange år siden jeg brukte slikt sist. Derimot hadde det sin sjarm å måtte være forsiktig for ikke å dra blekket ut over arket.
Show-faktor; Kult, I aller høyeste grad! Ingen andre har dette!
Nytte; Litt under middels, siden det er både rimeligere og mer praktisk med disse gode kule/filt penner til høye summer av 50-60 kroners-klassen.
Praktisk; Grunnet tilgang på blekk og tørketid; Lav.
Pris; Overpriset i forhold til nytte. Unødvendige detaljer gjør dette dyrt.
Konklusjon; Hva venter vi på? Fyllepenn må vi alle TS'ere ha! Her er det detaljer det går på. Entusiastvare.
8
Uenig i nytte. Fyllepennene skriver mye bedre enn vanlige penner. Du kan jo argumentere at det er vanskelig å få tak i blekk, men det er jo ingen sak om du har tid til å vente på pakke fra utlandet. Utvalget er enormt!
Ja? Fyllepenn. Alle påfugler med respekt for seg selv har minst en fyllepenn.
Gå for kniv. DE vil oppleves som tungvint drit etterpå![]()