Jeg hadde ikke klagd - hverken på klokka, arven eller firmaet.
Godt å se at janteloven lever i beste velgående, selv her inne. Vi er jo tross alt bare i 2017 og hobbyen vår er jo så langt fra materialistisk som vi kan få det.......Litt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.
Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto![]()
...men hvem skal Arve Tellefsen når han dør?![]()
Må bare få skyte inn en oneliner her!
Hvilken fiolinist er mest glad i pasta?
Arve Tagliatellefsen
Dette er min humor!![]()
Morsomt at du trekker frem Trond Mohn som eksempel siden han arvet sin rikdom da... Ville ikke forundret meg om han hadde en fin klokke ogJantelov - nei.
Har du selv tjent pengene - flash for alt det er verdt.
"Gamle" penger flashes ikke, det er vulgært.
Trond Mohn er trukket frem med bakgrunn i hans utløvelse innen "The Giving Pledge".
Skjønner at "BI strebere" blir provosert av min forrakt ovenfor "arvinger" og ikke forstår min samtidige respekt for 'self mades".
Det er så mye jeg har lyst til å kommentere av det du skriver her at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte...Trond Mohn er trukket frem med bakgrunn i hans utløvelse innen "The Giving Pledge".
Skjønner at "BI strebere" blir provosert av min forrakt ovenfor "arvinger" og ikke forstår min samtidige respekt for 'self mades".