Dagens klokke

Stor dag i dag :)

IMAG0031-1.jpg
 
Gratulerer! Ultralyd er gøy.

Tore, kan du ikke poste et shot av Speedmasteren med den funky røde
"aluboksen" som følger med i Alaska Project kittet? Hadde vært morro og sett:D

PS, 16700 her idag

IMG_4440.jpg

Det ønsket må jeg jo kunne etterkomme. Har faktisk aldri hatt på klovnenesen før. Manner meg opp med en whisky til det bisarre synet, og med borrelåsreim først. Det så faktisk bedre ut enn jeg hadde trodd. Første gang den er på også.

L1000250.jpg
 
Ja, det kan du si. Det må være det mest idiotiske tilbehøret noensinnne levert med en klokke. Det gjør at klokken tåler temperaturer fra -148°C til +260°C. Kanskje jeg skal fyre opp ovnen og teste :twisted:
 
Ja, det kan du si. Det må være det mest idiotiske tilbehøret noensinnne levert med en klokke. Det gjør at klokken tåler temperaturer fra -148°C til +260°C. Kanskje jeg skal fyre opp ovnen og teste :twisted:

Altså... Konseptet er jo kult, men for en ting å selge sammen med en klokke som ikke skal til månen...

Men, takk for at du deler :) Kult å se slike uvanlige ting også!
 
Ja, det kan du si. Det må være det mest idiotiske tilbehøret noensinnne levert med en klokke. Det gjør at klokken tåler temperaturer fra -148°C til +260°C. Kanskje jeg skal fyre opp ovnen og teste :twisted:

Konge! Takk for at du ville dele:D Det kan man kalle "tunacan"
 
Altså... Konseptet er jo kult, men for en ting å selge sammen med en klokke som ikke skal til månen...

Jeg ville i alle fall hatt en tilsvarende boks til kroppen min dersom jeg skulle ut og teste grensene for denne klokken. For øvrig besitter jo mange av oss klokker med latterlige specs, heldigvis er de en smule mer elegante.
 
....
For øvrig besitter jo mange av oss klokker med latterlige specs, heldigvis er de en smule mer elegante.

Skulle til å si det samme! :p Breitlingen min er vanntett til 1500 meter. Tror ikke jeg er vanntett ved 1500 meter en gang, så hvorfor skal klokken min være det? :p