Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Ny skx 009 mottatt i dag.
Selv om jeg liker lenke så må denne raklelenka av
Selv om jeg liker lenke så må denne raklelenka av
Det kostet to timer med blod, svette, banning, filing og benning, men jeg fikk jævel'n på til slutt.. SKX på strapcode oyster, denna blir nok sittende til dovre faller..
Yup, men det spørs hvor mye flens som er igjen etter den brutale håndteringa.. Alt går med vold og vaselin heldigvisLOL Håper du brukte spring bars med sånn dobbel flens...
Er det den som låg på KS? Og svarte kvaliteten til forventningane?Det kostet to timer med blod, svette, banning, filing og benning, men jeg fikk jævel'n på til slutt.. SKX på strapcode oyster, denna blir nok sittende til dovre faller..
Vis vedlegg 48225
Er det den som låg på KS? Og svarte kvaliteten til forventningane?
Fin touch med hokusai-motiv i bakgrunnen..
Samme som med Strapcode jubilee-lenken jeg har på min 7290 det..den sitter på til den faller av pga slitasje. Og så solid som den virker, skjer ikke det i min tidDet kostet to timer med blod, svette, banning, filing og benning, men jeg fikk jævel'n på til slutt.. SKX på strapcode oyster, denna blir nok sittende til dovre faller..
Vis vedlegg 48225
En en Marinemaster vil jeg tro?
Vis vedlegg 46954Har nå to stk. Waffle repro reimer. En fra Uncleseiko og en fra WJean.
De ser identiske ut, men Uncleseiko har nok den som virker best kvalitetsmessig. Den fra WJean virker dog mer autentisk i materialet. Blankere og tynnere.
Devil is in the details.
Jeg glemte for et øyeblikk at dette var et klokkeforum. Men det er uansett et sitat som vil leve lenge.....Alt går med vold og vaselin heldigvis