62MAS reissue

Eneste problemet er hvordan prisen på en original 62MAS vil utvikle seg etter denne utgivelsen... (Er på utkikk).
 
  • Liker
Reaksjoner: Xalle
Eneste problemet er hvordan prisen på en original 62MAS vil utvikle seg etter denne utgivelsen... (Er på utkikk).
Jag har absolut ingen koll, men har själv lekt med tanken den senaste veckan, har dock ingen erfarenhet. Vad ligger priserna idag på ca?
 
Jag har absolut ingen koll, men har själv lekt med tanken den senaste veckan, har dock ingen erfarenhet. Vad ligger priserna idag på ca?

Rundt USD 2000-2500, men disse er ofte i kun middels stand. Jeg er ute etter en som er mint/NOS, regner med å betale noe mer. Ja, forståelig nok leter jeg fortsatt... :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Xalle
Hvordan er interessen for denne nå som den nærmer seg. Flere enn meg som står på venteliste?
 
Interessen er stor her hvertfall, få klokker jeg har mer lyst på.. Den blir bare desverre for overpriset for min del... Hadde vært kult om vi fikk en her på sonen da! Men det blir definitivt et eksemplar av fattigmannsversjonen SPB051/53, gjerne med modding av visere etc :)
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Ja, prisen er noe drøy, men dette gjelder jo nesten alt annet også. Glipper denne, så blir nok SPB eneste løsning. Aberet er visere, prospex-logo og stor diameter. Men jøss, flott klokke:)
 
ca6dfd3e160b896b65a7d1a98e7739c06035ceb0e1a2a4cf776196b589dc705b.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og sydvester
Steike ta ass, misunnelse pågår her nå..
Foresten, det var et fint spill i urskiva! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Habs
Gratulerer, @Habs ! Leste gjennom tråden på Klocksnack. Så ut som en skikkelig event. Gratulerer med seier i quizen også ;)

Lurer på når den kommer til forhandlere i Norge. I løpet av uka, kanskje?
 
  • Liker
Reaksjoner: Habs
Gratulerer, @Habs ! Leste gjennom tråden på Klocksnack. Så ut som en skikkelig event. Gratulerer med seier i quizen også ;)

Lurer på når den kommer til forhandlere i Norge. I løpet av uka, kanskje?

De kommer denne uka ja, min kommer mest sansynlig i morgen Tirsdag.