Hvilket studie/jobb har dere?

Hvilket studie/jobb har dere?

  • Skole/student

    Stemmer: 9 50,0%
  • Yrkesaktiv

    Stemmer: 9 50,0%
  • Pensjonert

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    18
Status: "Passivt jobbsøkende"? :)

"Any minute now that phone is going to ring, then I'm out of here! Milsub and Newman, I'm on my way!"

SuperStock_1828R-42111.jpg
 
Respekt! Blir alltid imponert over folk som kommer seg gjennom, og forsåvidt INN, på studier som for eksempel medisin! Håper du feirer siste eksamen om 1,5 år med en SKIKKELIG godbit som vi andre her kan få sikle litt på :D

Takk for det :) Å komme seg inn var vel verst, å komme seg gjennom det går greit. Artig å se at folk her inne kommer fra veldig ulike bakgrunner.

Er nok pent nødt å belønne meg selv med en ordentlig godbit når jeg er ferdig, men har planer om en annen godbit før den tid :)

Oi...

Kan du stille en diagnose på oss som er her inne? :? Eller kreves det noen år med videreutdanning innen psykiatri?

Trenger ikke mye videreutdanning for å skjønne at her er det mange personlighetsforstyrrelser og tvangsnevroser ute og går :D Men da jeg lider av det samme er jeg komplett inhabil ;)
 
Jeg er jusstudent som er ferdig om et år. Jeg jobber også deltid i et relativt stort boligforvaltningsfirma.

Ellers blir jeg aktivt jobbsøkende om et år. hint hint...
 
Er i avsluttende eksamener til gestaltterapeut/psykoterapeut og vurderer enten egen praksis eller videreutdanning i tverrfaglig veiledning
 
Hrrrrmmm! Ja, det var en artig konsert. Tror likevel jeg trenger ett hint til. Hehe.
 
Jobber som management konsulent. Har økonomiutdannelse (PhD) fra Sveits :p og fikk i forbindelse med studiene og etterfølgende jobb i Sveits mer enn et overflatisk forhold til den sveitsiske urindustrien. Trekker nok snittalderen oppover her på forumet...
 
Ingeniør. Innen automasjon og var noen år i Siemens før jeg byttet beite og flyttet meg over i EDB-bransjen for ti år siden - hvor jeg fortsatt er. Systemutvikling.
 
Puster litt liv i denne tråden igjen siden jeg synes det er gøy å lese litt om bakgrunnen til folk.

Selv er jeg utdannet systemutvikler (bachelor) og er for tiden daglig leder i en liten bedrift med 3 mennesker som utvikler mobilapper til bedriftsmarkedet.
 
Puster litt liv i denne tråden igjen siden jeg synes det er gøy å lese litt om bakgrunnen til folk.

Selv er jeg utdannet systemutvikler (bachelor) og er for tiden daglig leder i en liten bedrift med 3 mennesker som utvikler mobilapper til bedriftsmarkedet.

Er forøvrig en "sticky" tråd i denne delen av forumet som går på samme tema kun med flere muligheter i pollen. Er også en tråd med litt mer oppdaterte kommentarer enn denne fra 2011 ;)