Vintage Omega Speedmaster Mark 2

Den ble knalltøff på nato også! Nå fikk jeg jammen lyst på Speedy igjen:)

Vis vedlegg 41352 Vis vedlegg 41353 Hei
Da er klokken endelig tilbake fra service, samt at jeg har fått en NATO rem på den. Glasset ble byttet, og klokken ble overhalt. Ellers er resten av klokken original. Den stemmer at jeg har original remmen, men jeg mangler dessverre det ene endestykket og det er tydeligvis vanskelig å få tak i. Urmakeren klarte det ikke så nå må jeg gjøre en innsats selv. Nå skal Google og ebay få kjørt seg Er det noen som har noen tips til hvor jeg bør lete?
Legger ved et par bilder jeg tok på jobb i dag tidlig med telefonen.
Den ble veldig flott, så slit'an med flott MK2 :)
Hva endeledd angår, vil jeg tro @SpaceCowboy eller @braanaas vil kunne peke deg i noe som minner om riktig retning.

Den ble veldig flott, så slit'an med flott MK2 :)
Hva endeledd angår, vil jeg tro @SpaceCowboy eller @braanaas vil kunne peke deg i noe som minner om riktig retning.

Endeledd, ja. eBay eller O. Frei avhengig av hvilken referansenummer endestykket har (skal stå på endestykket). Finner du ikke referansenummeret på det endestykket du har, sjekk spenna på lenka. På innsiden skal det stå et referansenummer også, eks. 1170 eller 1171. På bakgrunn av dette skal du kunne finne ut hvilket referansenummer endestykket skal ha. Har du dette kan du søke O. Frei og se om de har dette på lager. Hvis ikke legg inn et søk på eBay for endestykke <referansenummer>.

• Liker
Reaksjoner: Preacher