Mikke Mus-klokke

Mikke Mus-klokka er en slager i hele familien. ;)

MickeyWatch.jpg

Har brukt denne mye i det siste. Bra lume (bedre enn Rolex' stusslige luminova) - har ikke stått opp kl. halv tre en eneste natt i den tro at det var morgen siden Mikke kom på nattbordet. Holder tiden nesten like bra som sine langt mer kostbare mekaniske brødre. Skrukrone hadde riktignok gjort seg, men alt i alt er jeg meget fornøyd.
Anbefales! :)

Mikke Mus-klokka er en slager i hele familien. ;)

Har brukt denne mye i det siste. Bra lume (bedre enn Rolex' stusslige luminova) - har ikke stått opp kl. halv tre en eneste natt i den tro at det var morgen siden Mikke kom på nattbordet. Holder tiden nesten like bra som sine langt mer kostbare mekaniske brødre. Skrukrone hadde riktignok gjort seg, men alt i alt er jeg meget fornøyd.
Anbefales! :)

MEGET stilig! Jeg slites mellom å bestille en slik, eller å prøve å få tilslag på en pent brukt fra slutten av 60-tallet/begynnelsen av 70-tallet. Kan hende jeg ender opp med begge :)

(Kona har uansett for lenge siden innsett at det har rablet for meg, så en Mikke Mus-klokke fra eller til spiller nok ingen rolle...)

Se hva som kom ramlende ned her i dag!
IMAG0452.jpg

Takk til Jolu for tips om forhandler og f... ta min manglende impulskontroll......

Førsteinntrykk: kjempekul!

Liten skatt du har der ja, er vel første utgivelse det der? Du er vel ikke så heldig at du sitter på orginal boks også?

Jeg bumper denne gamle tråden, kanskje litt usaklig, men morsomt lell. Jeg leste denne tråden tidligere i kveld, noe som førte til en Wikipedia-orgie av en annen verden. Underveis var jeg gjennom artikkelen om Buzz Aldrin, og der dukket dette bildet av Col. Aldrin opp:

Buzz_Aldrin_black_and_white_dress_uniform_photo_portrait.jpg

Hva slags klokke er det han har? Må vel være Speedmaster vel?

Får zoome litt, da....

Aldrin_Mickey.png

Morsomt at den vel 40 år gamle romhelten, piloten og testpilotskolesjefen oberst Aldrin gikk med Mikke-klokke!