Valg av småbil til meg selv.

Gratis med flott bil! :D

Bare ett spørsmål...

Fiat 500 så jeg ikke ble nevnt i tråden, men er selvsagt mulig jeg overså ett innlegg. Og da snakker jeg selvsagt om Abarth-versjonen! ;)

mannen er nesten 2 mener høy og har lår som whiskytønner. 500ene er ikke laget for de dimmensjonene. Så hvertfall ikke sånn ut når jeg prøvesatt den... Selvom jeg med mine 170cm passet rett inn ;)

Hei, ikke mobb størrelsen min. Skal kreve mellomlegget fra en liten bil av coachen min. Fikk beskjed av bedriftslegen at på papiret er bmien min fæl, men på 11% fett var det ikke så ille in the end.

Som en kar på 170cm som forhåpentligvis skal treffe deg innen uken for en prøvetur så vil jeg ikke kalle det mobbing. Snarere beundring. ;)

Hehe, hadde troen på at du var dryppende ironisk. :p Men forumironi er en vanskelig sak, så turde ikke helt ta sjangsen! :D

Ford Focus rs eller st, Mitsubishi evo6, Impreza wrx, Seat Leon cupra, fiat 500 abarth, fiesta st, lotus elise (2seter for lite, men verdt det...) Vurder også softwaretrimming fra bsr.se -kan gi mye ekstra piff uten norske hk-avgifter :D