62MAS reissue


hnng-hnnnnnng.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Habs
Ser at en AD i USA har lagt ut forhåndsbestillingsmulighet av SLA017. 3400 dollar skulle bli rett i overkant av 36000 inkl. norsk moms. Lurer på om min lokale forhandler klarer å få tak i et eksemplar. Får snakke med ham når han kommer hjem fra Basel.

Vis vedlegg 34895

Kun 17 stykker er fordelt Norge og alle er forhåndssolgt :(
 
Kun 17 stykker er fordelt Norge og alle er forhåndssolgt :(

Min AD er den som selger flest Seikoer i Norge. Jeg viste dem klokka da de første ryktene dukket opp (og de hadde ikke hørt om den den før eller satt noen på noen som helst liste) og sa at denne ville jeg ha. Hvis de ikke klarer å fremskaffe et eksemplar, blir jeg skuffet. Ikke sint. Bare veldig skuffet. ;)
 
Kun 17 stykker er fordelt Norge og alle er forhåndssolgt :(
Min AD er den som selger flest Seikoer i Norge. Jeg viste dem klokka da de første ryktene dukket opp (og de hadde ikke hørt om den den før eller satt noen på noen som helst liste) og sa at denne ville jeg ha. Hvis de ikke klarer å fremskaffe et eksemplar, blir jeg skuffet. Ikke sint. Bare veldig skuffet. ;)
Hvis Optura bare får tak i 17stk vil alle gå til Klockmaster Globen som er overtegnet for lengst. Får håpe de klarer å skaffe litt flere, hvis ikke er eneste mulighet import i Norge.
 
35-40000 for en klokke som huser samme verk som Sarb033, til 3-4000? ellers takk du, lol.

Edit: blandet 6r15 og 8l35, men fremdeles dyrt.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Andreaskh
Min AD er den som selger flest Seikoer i Norge. Jeg viste dem klokka da de første ryktene dukket opp (og de hadde ikke hørt om den den før eller satt noen på noen som helst liste) og sa at denne ville jeg ha. Hvis de ikke klarer å fremskaffe et eksemplar, blir jeg skuffet. Ikke sint. Bare veldig skuffet. ;)
Du har gjort mer enn noen andre for å fremme interessen for GS her inne - du har fortjent en;)
 
Så det er sagt: 6R15 er et veldig godt og solid urverk som er brukt som base til andre som for eks. 6R20.
Men 8L35 er klassen oppover...

Uansett, kan man finne en del Seiko med 8L35 som koster cirka halvparten av den 62MAS *2.
Sjekk Brightz Phoenix, Marinemaster 300 og Marinemaster 1000.
 
Du har gjort mer enn noen andre for å fremme interessen for GS her inne - du har fortjent en;)
Takk for det, men jeg tviler på at det får meg frem i køen.

Jeg hadde sjansen fra USA, men nå er det toget gått. Urmakeren der jeg har kjøpt de fleste GSene mine, er i Basel nå, og han skulle høre om det var noen muligheter. Samtidig er jeg enig i det @Hammerfjord skriver. Den er ALT for dyr. Men likevel - den står helt sikkert ikke tilbake for andre klokker i denne prisklassen (for eksempel Pelagos, som må vike hvis jeg jeg kjøper denne).
 
Takk for det, men jeg tviler på at det får meg frem i køen.

Jeg hadde sjansen fra USA, men nå er det toget gått. Urmakeren der jeg har kjøpt de fleste GSene mine, er i Basel nå, og han skulle høre om det var noen muligheter. Samtidig er jeg enig i det @Hammerfjord skriver. Den er ALT for dyr. Men likevel - den står helt sikkert ikke tilbake for andre klokker i denne prisklassen (for eksempel Pelagos, som må vike hvis jeg jeg kjøper denne).

Pelagos har fortsatt fordelen med sin titanium kasse der.
Seiko tok seg en skikkelig Rolex oppgangs pris der: så eksklusiv er den 62MAS ikke...
For summen hadde jeg tatt en Pelagos: more bang for the buck.
 
Jag är verkligen ingen Über Seiko fan boy, men denna tilltalar mig! Jag velade fram och tillbaka en längre tid och trodde tåget hade gått för min del, men fy skam för den som ger sig! Blev tilldelad ett exemplar och jag har varit lycklig i flera dagar och glädjer mig och få den på armen. Har till och med börjat kolla på vintage Seiko något jag aldrig har gjort tidigare :)
 
Jag är verkligen ingen Über Seiko fan boy, men denna tilltalar mig! Jag velade fram och tillbaka en längre tid och trodde tåget hade gått för min del, men fy skam för den som ger sig! Blev tilldelad ett exemplar och jag har varit lycklig i flera dagar och glädjer mig och få den på armen. Har till och med börjat kolla på vintage Seiko något jag aldrig har gjort tidigare :)

d7dfe614383509199e42f05d43e97693e801b494f4a43d3525375d4912367571.jpg

Fikk du reservere en nå? I så fall hvor?