62MAS reissue

Denne varianten var jo og lekker, og prisen blir sikkert betydelig mer hyggelig. Synd at viserne ikke er samme som på limited edition modellen. Og så har den kanskje ikke domed glass?

Vis vedlegg 34717

..men den timeviseren....

why-meme

Men jo, ser ut som den har 'curved sapphire' i det minste:

https://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1703-07/index.html

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: uret og sydvester
Jepp ser sånn ut, tøfft nok det :) Timeviser er virkelig party pooper ja, skulle og hatt kjøttbolla i riktig ende av sekundviser :( Ser ut til å bli rundt 10 laken for disse da.

• Liker
Reaksjoner: holmby og fredskijj
Ser at en AD i USA har lagt ut forhåndsbestillingsmulighet av SLA017. 3400 dollar skulle bli rett i overkant av 36000 inkl. norsk moms. Lurer på om min lokale forhandler klarer å få tak i et eksemplar. Får snakke med ham når han kommer hjem fra Basel.

Seiko SLA017.PNG

Redigert:
Ser at en AD i USA har lagt ut forhåndsbestillingsmulighet av SLA017. 3400 dollar skulle bli rett i overkant av 36000 inkl. norsk moms. Lurer på om min lokale forhandler klarer å få tak i et eksemplar. Får snakke med ham når han kommer hjem fra Basel.

Vis vedlegg 34895

Kun 17 stykker er fordelt Norge og alle er forhåndssolgt :(

Min AD er den som selger flest Seikoer i Norge. Jeg viste dem klokka da de første ryktene dukket opp (og de hadde ikke hørt om den den før eller satt noen på noen som helst liste) og sa at denne ville jeg ha. Hvis de ikke klarer å fremskaffe et eksemplar, blir jeg skuffet. Ikke sint. Bare veldig skuffet. ;)

Min AD er den som selger flest Seikoer i Norge. Jeg viste dem klokka da de første ryktene dukket opp (og de hadde ikke hørt om den den før eller satt noen på noen som helst liste) og sa at denne ville jeg ha. Hvis de ikke klarer å fremskaffe et eksemplar, blir jeg skuffet. Ikke sint. Bare veldig skuffet. ;)
Hvis Optura bare får tak i 17stk vil alle gå til Klockmaster Globen som er overtegnet for lengst. Får håpe de klarer å skaffe litt flere, hvis ikke er eneste mulighet import i Norge.

Mailet litt med Optura. De bekreftet at Globen får alle ja... Veil pris blir 37.950.