B
Nå, har du etter 5 sider fått en indikasjon på hva som er den typiske TS ? Tror dessverre det ikke er mulig. Kjærringa mi som jeg har hatt i snart 38 år har fremdeles ikke greid å finne fasit. Koker vel ned til alle er forskjellige på godt- og vondt.I et slikt forum hvor vi er anonyme, kan jeg ikke unngå å tenke at de andre er sikkert slik eller slik. Mellom linjene har jeg etterhvert forstått at det er store forskjeller i alder, yrker bosted osv. Men er det likevell noe som kjennetegner oss?
Dette er en forsøk, eller snarere en lek for å finne ut hva som kjennetegner den typiske TS'er.
Vi gjør det slik:
- Alle kan foreslå kjennetegn, men les igjennom det som er foreslått fra før først.
- Kun en post pr kjennetegn
- Kun et kjennetegn pr post
- Du trykker 'liker' på de kjennetegn som du opplever gjelder for deg.
Da får vi en avstemming/ måling på hva som kjennetegner medlemmer her. Dette vil kanskje bekrefte noen misstanker, eller avkrefte noen fordommer.
Hvor bra det blir avhenger avhvor mange som bidrar.![]()
Nå, har du etter 5 sider fått en indikasjon på hva som er den typiske TS ? Tror dessverre det ikke er mulig. Kjærringa mi som jeg har hatt i snart 38 år har fremdeles ikke greid å finne fasit. Koker vel ned til alle er forskjellige på godt- og vondt.
Tom
Setter av denne plassen til oppsummeringer / konklusjoner....
Den typiske TS'er ( så langt):
Er mann.
Bor i Hordaland.
Jobber i privat virksomhet.
Alder 30-39 år
Høyeste fullførte utdanning: Høgskole / universitet. Høyere grad.
Innehar en venstre arm som en klokke kan plasseres på.
Liker å gå med armbåndsur - og ser mange ganger ned på armen i løpet av dagen uten å egentlig se hva klokka er.
Heller klokker enn "litt" mindre gjeld.
Er opptatt av følelsen klokka gir meg, ikke av prisen
Misliker sterkt motemerker og Invicta
Klokker er til for å brukes. Hvert merke er bevis på korrekt bruk.
Har minst en annen dyptgående hobby/interesse (generell evne til ekstrem fordyping i et tema)
Er ikke fotball-interessert
Er bilinteressert.
Setter pris på god mat og vin.
foretrekker enkel usøtet kaffe uten meieriprodukter
Dette er fake news! Jeg jobber ikke for noen av dem. Du kan spørre sjefen min, han kan bekrefte at jeg ikke jobber for noen!Hvem jobber du for @Hugo Cabret ? Rolex? Omega? CIA?? Trump?!![]()