Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

#denfølelsen når man trår inn bremsepedalen på den noe tilårskomne tilleggsbilen, og man får et øyeblikk med pedal før den siger pyntelig til bunns..og man må kjøre 10 min før man er hjemme.

Én var greit nok. Så kom det en til "jaja, det er vel en populær modell" Men pr dags dato ligger det tre, TRE 114300 ute og frister meg på K/S o_O

Hårmoten på menn mars/2017:
IMG_0259.JPG

At kneskaden gjere at eg ikkje får reist på den planlagte langhelga til Gdansk med dama neste helg. Svigermor var kjapt ute å melde seg frivillig til å overta flybilletten min..

det var skrot med kneet. kjenner jo ikke til hva slag kneskade du har, men jeg har selv slitt noen måneder med skade i mitt høyre kne, og etter råd fra min fysioterapeut så gikk jeg til innkjøp av en balansebom fra airex; etter få uker har det blitt dramatisk forbedring

IMG_6994.JPG

At kneskaden gjere at eg ikkje får reist på den planlagte langhelga til Gdansk med dama neste helg. Svigermor var kjapt ute å melde seg frivillig til å overta flybilletten min..

det var skrot med kneet. kjenner jo ikke til hva slag kneskade du har, men jeg har selv slitt noen måneder med skade i mitt høyre kne, og etter råd fra min fysioterapeut så gikk jeg til innkjøp av en balansebom fra airex; etter få uker har det blitt dramatisk forbedring

Vis vedlegg 33035

Må gå med denne kjekke saken i 8-10 veker mens kneskålen gror fast atte..

• Liker
Reaksjoner: Callahan og UJU