Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Super service fra Ryentannlegene!
I går gikk en bit av tannen min da vi spiste middag. Det ble en kort middag for min del. En mail til dem med spørsmål om jeg kunne komme lørdag morgen, og svar lå klart morgen etter.

Klokken 10 var jeg ferdig og tannen reparert. Det er topp at slike har åpent lørdag og søndag for å ta seg av slike uhell.

8

• Liker
Reaksjoner: Gubben11
Billetter til Les Miserables på folketeateret i november. Sett denne mange ganger og i mange former. Generelt glad i teater og musikaler, men det er noe spesielt med Les mis. Kan nok ha en sammenheng med at det var den første store oppsetningen jeg så. Tror det var i 88 på Det norske Teater. Anyways. Billetter i boks og barnepass fikset :) og Ja, jeg er trygg nok på min egen maskulinitet til å innrømme at jeg liker musikaler ;)

Billetter til Les Miserables på folketeateret i november. Sett denne mange ganger og i mange former. Generelt glad i teater og musikaler, men det er noe spesielt med Les mis. Kan nok ha en sammenheng med at det var den første store oppsetningen jeg så. Tror det var i 88 på Det norske Teater. Anyways. Billetter i boks og barnepass fikset :) og Ja, jeg er trygg nok på min egen maskulinitet til å innrømme at jeg liker musikaler ;)

Er der fleir att? Skulle fiksa meg eg også..:)

Og det er ingenting gay med Les Miserables!! ;)

• Liker
Reaksjoner: Newbie
595e3ca96dd04fd70e3e67a54265761e.jpg

At det er under én mnd. til @Edzilla "tar med hele TS" til London i form av Høstdepresjon-tråden :)
Sykt at man gleder seg til en person man aldri har møtt skal reise på ferie :p

Joda, det er jo litt sprøtt det.
Skal prøve å få skrevet ferdig forrige tur nå snart. Har vært litt mye på jobb og på hjemmefronten de sise ukene.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og lantin