Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Klarte å søle en svær kopp kaffe på kontorpulten.
Heldigvis var det kun Suben som ble testet for kafferesistanse og hverken mobil eller PC ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
- voksne mannfolk som ikke evner å sitte å pisse(jeg driter i hvor macho du tror du er - om du ikke skal vaske dassen før du går, så sitter du!!!),
- neseblod all over the place fra besøket til guttungen,
- vaskemaskin som tok reper'n for n'te gang

Helsikke så rasforbanna jeg er!!!! :mad: Kunne spist gråstein av mindre. Møkkablåmandag!!!

• Liker
Reaksjoner: holmby og DJM
Ble stoppet i
- voksne mannfolk som ikke evner å sitte å pisse(jeg driter i hvor macho du tror du er - om du ikke skal vaske dassen før du går, så sitter du!!!),

Helsikke så rasforbanna jeg er!!!! :mad: Kunne spist gråstein av mindre. Møkkablåmandag!!!
Kondolerer
images.jpg

• Liker
Reaksjoner: HadronCollider

Fikk du besøk av cousin Eddie's family eller?
grid-cell-30782-1417557384-4.jpg

Å pisse ned doen når man er på besøk, for så å ikke gjøre noe med det.. slike mennesker forundrer meg. En ting er barn, men voksne menn..

Samme på kontoret, når du stadig pisser like mye ved siden av do som nedi. Da bør du innse at å stå å tisse er faktisk ikke noe du mestrer. Lurer på hvordan det ser ut hjemme.

At DHL nok en gang leverer meg en pakke med meget spesielle øl fra utlandet hvor pakken så "litt" annerledes ut når de mottok den enn når jeg mottok den.....

De må sannsynligvis dele skylden med avsender da innpakningen var....vel la oss si optimistisk :mad:

Jaja 50% er bedre enn 0%

• Liker
Reaksjoner: Tommen og Grendel