Er det ikke bare en vanlig RB2 eller 3?Det er ikke AP GP![]()
Er det ikke bare en vanlig RB2 eller 3?
Jeg var innom en Audemars Piguet butikk i dag, og prøvde en 15202 i rose gold. Tanken var å prøve originalen i stål, men den hadde de ikke inne for øyeblikket. Desverre ble det litt blandede følelser av førsteinntrykket. Klokka ser bra ut fra avstand, men den sitter ikke akkurat perfekt ved nærmere inspeksjon. Mulig den sitter litt bedre etter tilpasning, men man kan vel trygt si at klokka er litt stor for mitt håndledd? Hva tenker dere, er jeg litt for kritisk?
HJELP! Kan noen hjelpe med dette? Jeg har kjøpt GUmmireim til 15300 rose. JEg kjøpte en som har sittet på en AP 26300. Denne skulle, etter alle solemerker, passe til min. Men den gjør ikke det tror jeg. Iallfall virker det som hakket inn i endene på reimen ikke er dype nok for plotsene. Kan dette stemme? Er ikke denne reimen den samme som kalles City of Sails? Med ref nr BR.403.064.002CA? Isåfall er spm mitt, vil den kanskje bare bli slik - siden 15300 egentlig aldri har blitt levert med gummireim? KAn dette fikses på, evt prøve å lage noen dypere hakk i gummien? Hjelp.
Når skrev du dette?Jag sa ju det till dig. La till och med upp en bild på differensen.. norrmän asså. Ni måste börja lyssna på oss svenskar![]()