- Medlem
- 6. des. 2013
Jeg logger meg på her i morgen tidlig kl. 07:15 og koker meg en kaffe, og tager deg i et innlegg kl. 07:23 - og tar tiden på når du svarer.Jeg hører du sier det![]()
Jeg logger meg på her i morgen tidlig kl. 07:15 og koker meg en kaffe, og tager deg i et innlegg kl. 07:23 - og tar tiden på når du svarer.Jeg hører du sier det![]()
Challenge acceptedJeg logger meg på her i morgen tidlig kl. 07:15 og koker meg en kaffe, og tager deg i et innlegg kl. 07:23 - og tar tiden på når du svarer.Skål (i mangel på fylkestråden).
Jeg logger meg på her i morgen tidlig kl. 07:15 og koker meg en kaffe, og tager deg i et innlegg kl. 07:23 - og tar tiden på når du svarer.Skål (i mangel på fylkestråden).
Skal rydde ut siste rest av dødsbo fra min egen mor. Så, å "buste" @Preacher gir litt krydder i en dag som ellers er drittdag pr. def..![]()
Jeg tilbyr deg en øl i hagen over en klokkeprat, dersom @Preacher ikke svarer innen 07:28. 5 min. frist der altså.Triste saker....
Ja en ellers drittdag kan trenge slikt krydder.
Skal vi sette i sammen ett veddemål angående hvor lang tid det tar å få svar??
SP betting![]()
Å bli sykemeldt for første gang i mitt liv..av lungebetennelse/influensa![]()
Sikkert alt for mye frisk luft i helgen! God bedring.Å bli sykemeldt for første gang i mitt liv..av lungebetennelse/influensa![]()
Haha, er ikke helt sikker på det. Var tett på i natt tror jeg..God bedring, selv om det ikke føles sånn akkurat nå så kommer det til å gå bra, du overlever sannsynligvis.....
Hehe, hanglet hele helgen. Men tipper de festlighetene ikke hjalpSikkert alt for mye frisk luft i helgen! God bedring.