Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hammerfjord vs Loevhagen. Dette er jo bare morsomt. Takhøyden bør være stor, og TS trenger begge to.
Men Hammerfjord, hadde du levd for et par hundre år siden ville du antagelig vært død i en eller annen pistolduell for lenge siden : )

Ingen skal tåle dette, på noen som helst måte, uavhengig av fora. Og sarkasme via en skjerm funker sjeldent godt..enten det er ment på ene eller andre måten.
Men, det jeg tror @Callahan mener, er at det burde gjerne vært tatt via PM, og ikke ved at du utbasunerer slik. Det er ingen tjent med.

Ellers, så håper jeg ikke dette er det siste vi hører fra deg @Hammerfjord, for du har mye god kunnskap å komme med, og en flott samling klokker.
God helg.

Takk. Jeg hadde ikke tenkt å forsvinne.
God helg!

Hvem i alle dager låser barskapet?? Er du i skjul 91 år, og gjemmer go'sakene fra innpåslitne oldebarn? :p
Nesten! Har vært bortreist og nevøen min på 16 har passet huset... Tenkte det var lurt :p men! Jeg fant den nok!
14849408763712033781862.jpg

• Liker
Reaksjoner: JohanB og Preacher
Det er litt morsomt at mange som er i mot Trump, refererer til hans bruk av Twitter. Hvem i alle dager mener at hva en person sier på Twitter skal ha noen effekt på verden?

Det er litt morsomt, når slike personer mener at Trump er tabloid - når de selv bedømmer ham på en tabloid plattform. :)

Det er litt morsomt at mange som er i mot Trump, refererer til hans bruk av Twitter. Hvem i alle dager mener at hva en person sier på Twitter skal ha noen effekt på verden?

Det er litt morsomt, når slike personer mener at Trump er tabloid - når de selv bedømmer ham på en tabloid plattform. :)

Twitter er blitt en gardinermafia plass.
Men jeg har sett at noen av Trump sin Twitts har hatt en viss effekt på NY børsen og noen intrevju på WSJ har hatt effekt på Federal Reserve(som liker han ikke sannsynligvis...).
Analyse der: http://gainspainscapital.com/2017/01/19/yellen-fed-just-declared-war-trump/