Gjør det
Blir du med på GTG også?
Gjerne det, har meldt meg på eventen på FB
Gjør det
Blir du med på GTG også?
Kanskje en idé å sette slike events til alt annet enn public. Jeg vurderer ikke i det hele tatt å joine slike events så lenge det kringkastes alle mine forbindelser på Facebook!![]()
Det er jo mitt valg, og ditt valg å gjøre den public. Når jeg blir med på en event som er offentlig på Facebook, kan også alle mine venner se det i deres feed, og i tillegg alle de som ikke er mine venner. Om det er lurt å annonsere sin tilknytning til Panerai og eller klokkesamling med fullt navn på Internet? Vel, nå vet du hva jeg mener
Da jeg arrangerte den første GTGen for paneristi i 2008 klarte vi samle de fleste (vi var ikke så mange) paneristi i landet uten å gå ut offentlig med alles navn![]()
Til info; jeg er ikke medlem, men ser fullt navn på samtlige som er påmeldt, invitert og interessert.
@DJM ; mimrer tilbake til første GTG i 2008. Det var særs hyggelig!
Btw; bra tiltak med GTG!
Tror vi da er i de aller tryggeste omgivelser med "Delta" i beredskap.Sikkerhetsaspektet ved slike arrangementer er viktig, jeg planlegger og forbereder mottiltak ved uforutsette hendelser. Tror nok bestemt at denne GTGn blir en fin opplevelse.
Tom
Flott, da kan jeg ta med Police klokkesamlingen min og jeg daTror vi da er i de aller tryggeste omgivelser med "Delta" i beredskap.![]()
Det er jo mitt valg, og ditt valg å gjøre den public. Når jeg blir med på en event som er offentlig på Facebook, kan også alle mine venner se det i deres feed, og i tillegg alle de som ikke er mine venner. Om det er lurt å annonsere sin tilknytning til Panerai og eller klokkesamling med fullt navn på Internet? Vel, nå vet du hva jeg mener
Da jeg arrangerte den første GTGen for paneristi i 2008 klarte vi samle de fleste (vi var ikke så mange) paneristi i landet uten å gå ut offentlig med alles navn![]()