Dagens klokke

24022011507.jpg

Den der er bare så sinnsykt lekker!!
 
Dagens som gårsdagens og forrige ukes klokke har endelig fått ny skinnreim. :) Hirsch Liberty brown. Venter bare på Dievas PVD svart buckle.

IMAG1198.jpg


IMAG1199.jpg
 
Dagens vrak

Vel, på litt over 30 m er det fryktelig lite lys - spesielt under skutesida. Tenkte jeg skulle være litt kreativ i disse Bronzo tider og ta noen shots med propellen i bakgrunnen. Den er laget av "gun metal" og som dere alle vet så er det meget liten forskjell mellom messing, bronsje og "gun metal". Men, på grunn av lysforholden så blir bildene fryktelig uklare, Sorry. Må se å få kjøpt meg en ekstern blitz.

KC-1.jpg


Så dukket jo buddyen opp da med lykta si. Ikke at det hjalp noe særlig.

KC-4.jpg


Så et stemningsbilde litt lenger oppe på skuta.

KC-6.jpg


Frode.
 
Jeg antar at du er på ferie, Frode? Eller kanskje du har vunnet i lotto, sagt opp jobben og forlatt landet? ;)

Uansett kommer du til å se ut som en stor, smilende, rosa rosin når du kommer hjem :p

Hils fiskene!
 
Et WS litt utenom det vanlige:
L1000066.jpg

Junior er limt til macen, og nå har han faktisk docket seg selv. Får litt matrix-vibber...
 
Hjemmeværende med syk samboer og sykt barn som nekter å sove noe annet sted enn liggende på meg. Lite annet å gjøre enn å sitte med laptopen på fanget og nerde i vei....

Samurai for anledningen.

IMG_3374.jpg
 
Det stemmer. ;) 330dt, 03-modell. Ikke laget for køkjøring.

Hehe :) Har eid min, en 316i, i tre uker nå. Litt av en overgang egentlig. Første BMWen min var en 1990 E34 535i, 218hk. Nummer to var en E39 523i, 170hk, og nå en 316i 116hk. Man kan si jeg savner litt slagvolum, og ganske mange hester har gått på beite også...men det er hakket mer økonomisk med 316 for en arbeidsløs pilot, det skal sies :D
 
Hehe, aldri tenkt tanken at piloter kan være arbeidsløse..

Trodde man fikk utdelt en 747 og g søte flyvertinner når en tok eksamen jeg. :mrgreen:
Kanskje jeg har et litt hollowoodromatisk bilde av pilotyrket! :p
 
Det der må vel være det nærmeste man kommer en Seamariner? :p
Utrolig fin lenke
 
Dagens ferie bilde

Det fine med å holde seg under vann er at man ikke blir solbrent :cool:
Og så slipper man unna all myggen. Her er dagens ur som ble litt høylytt grunnet mangel på saltvann de siste dagene. Sannsynligvis var det kun misunnelse på Helson-en som har blitt foretrukket i det siste.

Sea-Dweller-8.jpg


Sea-Dweller-9.jpg


Frode.