Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Uten tvil min favoritt! Blir aldri lei av den..
Får mer og mer armtid her og...

IMG_20161117_121511.jpg

Se der ja, på bildene til @Timebandit var det helt akseptabel lesbarhet og jeg må være enig i at denne er en skikkelig tøffing:cool: Her må det postes bilder når denne er i boks @Stolbark. Er vel ikke mange av denne her inne tenker jeg:)
Da var den på plass på armen ☺️ Grei lesbarhet så lenge det bare er litt lys i rommet ☺️

Vedlegg

• 20161119_000532.jpg
    20161119_000532.jpg
    68,9 KB · Visninger: 0
jeg synes dette er uten tvil den fineste speedmasteren, men den ser litt høy ut.... hvordan føles den på amen, og hvordan er den på rem?
Hei.

Høyden er ikkje eit ankepunkt for meg. Men eg har og hatt Seiko sin Marinemaster som er høy, og likt den godt. I tilegg har eg prøvd Rolex sin SD, mange meiner jo denne og er for høy, men på mine lanker går alle desse fint.
@Jone har og testa dette uret, og heller ikkje han reagerte på at den var "for høy"?

Angående reim. Faktisk ikkje testa den med reim. Har fleire reimklokker, men kun denne på lenke, og veldig greitt å ha eit lenkeur..... Men med tiden testes det nok:)

Mvh
Odd

• Liker
Reaksjoner: festus
Som @Oddemann sier så opplevde jeg ikke at den bygget høyt, hadde forventet høyere faktisk med tanke på hvordan Planet Ocean Chrono med samme verket bygger....

Hei.

Høyden er ikkje eit ankepunkt for meg. Men eg har og hatt Seiko sin Marinemaster som er høy, og likt den godt. I tilegg har eg prøvd Rolex sin SD, mange meiner jo denne og er for høy, men på mine lanker går alle desse fint.
@Jone har og testa dette uret, og heller ikkje han reagerte på at den var "for høy"?

Angående reim. Faktisk ikkje testa den med reim. Har fleire reimklokker, men kun denne på lenke, og veldig greitt å ha eit lenkeur..... Men med tiden testes det nok:)

Mvh
Odd

• Liker
Reaksjoner: festus