Klokkeplaner for 2017

Har lyst på ein Pepsi og Speedmaster for å utvida samlingen litt.
Hulk,Pepsi og Speedy så trur eg at eg er nøgd...(ei lita stund i alle fall)
P4030066-759x500.jpg
31130423001005.png
 
Redigert av en moderator:
Kunne tenke meg en 16710/16750/16760 til meg selv. Må vel også jakte noe til fruen også for å holde på velviljen.
 
Blir nok en Speedy Pro på meg tipper jeg. Må roe ned handlingen etter Explorer-kjøpet nå nylig. Må bevare husfreden...
 
Så fremt ikke Rolex kommer med noe kult i mars neste år, så har jeg ingen kjøpsplaner.
 
Skal ha inn en ny badeklokke før sommeren. Blir ikke noe veldig fancy, sikkert en Seiko dykker. Ut over det skal det spares til en Speedmaster Pro, men jeg stresser ikke, så det blir sikkert ikke før i 2018 :)
 
Er fornøyd med nåværende beholdning, og har derfor ingen planer om nyanskaffelser neste år. Så får vi se hvor lenge det holder...
 
Vel, med tre måneder til SIHH 2017 og Baselworld to måneder senere, er det bare å holde på portemoneen og håpe at ingen lanserer noe som frister.....Bah! Særlig....o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Startet du en tråd for å si så lite?;)
Kom igjen a'.
Hva er det?

Har lyst på noe fra F.P. Journe. Aller helst F.P.Journe Chronomètre Optimum.
fp-journe-chronometre-optimum-09.jpg


Men skal jeg følge ønsket til Zilla Senior, så burde det være noe fra Patek Philippe.
Synd de har lite som frister innenfor budsjett. Men kanskje 5170...
Patek-Philippe-5170G-010-Black-Dial-15.jpg
 
Chronometre optimum. Da hadde jeg blitt misunnelig. Klokker er en av de tingene som må kjøpes etter eget hjerte.

Min A.Lange & Söhne er en grei bruksklokke, men noen F.P.Journe er det ikke. Hvorfor ta til takke med en PP når du kan gå for noe så sinnsykt som optimum..
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Edzilla
Har lyst på noe fra F.P. Journe. Aller helst F.P.Journe Chronomètre Optimum.
fp-journe-chronometre-optimum-09.jpg


Men skal jeg følge ønsket til Zilla Senior, så burde det være noe fra Patek Philippe.
Synd de har lite som frister innenfor budsjett. Men kanskje 5170...
Patek-Philippe-5170G-010-Black-Dial-15.jpg
Nydelige klokker, men hva skjedde med 15202?
 
Jeg har store planer for året jeg blir myndig (2018), så aner virkelig ikke hva neste års planer blir. Venter også på en klokke som forhåpentligvis kommer innen nærmeste fremtid. Jeg sier bare "time will show". :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel