Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg spiser ikke kjøpebacon etter at jeg begynte å røyke bacon selv. Anbefales virkelig hvis man er glad i bacon.

Men kan love deg at man blir allergisk mot kjøpebacon fulle av vann, liquid smoke osv

Dette er fra forrige runde:)

image.jpeg

Er det noen som gjør slikt endao_O
Trodde det hørte tidligere tider til og da kun i enkelte "samfunnslag" og fylker.

Dessverre ja - de må jo være komplette sadister. Vet ikke hvilket samfunnslag disse tilhørte, men jeg har sett flere eksempler i Rogaland fylke sør for Boknafjorden. Tør ikke tenke på hvordan det ser ut nord for den...

NSB-streik. Klarer ikke å bli klok på om det er selve streiken jeg ikke liker eller om jeg ikke liker arbeidsgiver her - klarer ikke å lese ut hvorfor de streiker:

Norsk Lokomotivmannsforbund (NLF) krever en tekst i forbindelse med overenskomsten som forplikter selskapene til å opprettholde en felles nasjonal standard på lokomotivførerutdanningen som tilsvarer nivået som til enhver tid er gjeldende ved Norsk Jernbaneskole. Kravet omhandler i prinsippet en spesifisering av allerede eksisterende avtale, ifølge NLF.​

Skulle gjerne fått både det og denne matematiken forklart: "Torsdag morgen er nesten 150 tog innstilt som følge av at 71 lokførere er tatt ut i streik". Kjører hver lokfører 2,1 tog av gangen?

• Liker
Reaksjoner: Wangensten
NSB-streik. Klarer ikke å bli klok på om det er selve streiken jeg ikke liker eller om jeg ikke liker arbeidsgiver her - klarer ikke å lese ut hvorfor de streiker:

Norsk Lokomotivmannsforbund (NLF) krever en tekst i forbindelse med overenskomsten som forplikter selskapene til å opprettholde en felles nasjonal standard på lokomotivførerutdanningen som tilsvarer nivået som til enhver tid er gjeldende ved Norsk Jernbaneskole. Kravet omhandler i prinsippet en spesifisering av allerede eksisterende avtale, ifølge NLF.​

Skulle gjerne fått både det og denne matematiken forklart: "Torsdag morgen er nesten 150 tog innstilt som følge av at 71 lokførere er tatt ut i streik". Kjører hver lokfører 2,1 tog av gangen?

De mener nok 150 avganger... vil jeg tro