Kondolerer...når man får det for seg at man mangler en Submariner i samlingen, og skjønner at man faktisk har to - men ingen er ekte Submariners.![]()
Så da kan man gå ett av to veier:Kondolerer
3) låne på huset og kjøpe beggeSå da kan man gå ett av to veier:
1) Droppe alt og gå for 116619LB
2) Droppe alt og gå for 116610LN
I rangert rekkefølge.
Jeg liker komfyrvakt jegKomfyrvakt. Hva får deg til å begynne å ule når jeg akkurat har lagt meg, når alt er avskrudd, og det er flere timer siden siste kokkelering. Selvfølgelig vekte du også jentungen, som aldri sovner igjen. Den dritten skal bort i morgen!
...når man får det for seg at man mangler en Submariner i samlingen, og skjønner at man faktisk har to - men ingen er ekte Submariners.![]()
Noe liknende kan vel sies om brannslukningsapparater og røykvarslere. Du trenger dem ikke før du virkelig trenger dem, derfor trenger du dem virkelig.Komfyrvaktkravet gagner komfyrvaktprodusenter og elektrikere. Resten av oss : not so much
Jeg hadde også likt den, om den hadde virket som tiltenkt. Men denne er bare noe dritt, som staten tvinger meg til å ha. Hvorfor tror du vi blir pålagt så mye slik drit? Jo, fordi Norge a/s tjener 25% av alt de tvinger på deg. Dette er selvfølgelig etter de har lagt beslag på halve lønna di i første omgang!Jeg liker komfyrvakt jeg
Tjener godt på dem
Men kan ikke like at jeg blir distrahert av klokka mi når jeg skal jobbe![]()
Komfyrvaktkravet gagner komfyrvaktprodusenter og elektrikere. Resten av oss : not so much