- Medlem
- 27. des. 2014
Muggen idagDet er f... meg enda mer harry å sitte på utleie leiligheter, eller kontrakter på uferdige boligprosjekt, enn det er å ha en slave fra Filippinene ansatt som aupair!
http://www.vg.no/nyheter/meninger/boligmarkedet/ikke-kjipe-alle-leilighetene-vaare/a/23794220/#xtor=CS4-1
Burn and chrash - assholes!!!!
Dårlig dag, beklager.Hvorfor så sinna? Boligutleiere er faktisk en nødvendighet i vårt marked. Selv om man kunne fint klart seg uten dette i en kommuniststat.
Som representant for ungdomen må jeg si meg enig... Men vil også si at min generasjon er en gjeng late bortskjemte drittungerDårlig dag, beklager.
Men nei, vi trenger ikke et boligmarked hvor nær halvparten av kjøpere av mindre leiligheter i Oslo, ikke bor i de selv. Mange av disse leier heller ikke ut, siden verdistigningen uansett sikrer de en pen gevinst. Dette er kun spekulasjon som blir finansiert av ungdom i etableringsfasen, altså de som skal finansiere og betale for din og min alderdom.
Jeg mener disse fortjener bedre og dette har ingen ting med kommunisme å gjøre.
Dårlig dag, beklager.
Men nei, vi trenger ikke et boligmarked hvor nær halvparten av kjøpere av mindre leiligheter i Oslo, ikke bor i de selv. Mange av disse leier heller ikke ut, siden verdistigningen uansett sikrer de en pen gevinst. Dette er kun spekulasjon som blir finansiert av ungdom i etableringsfasen, altså de som skal finansiere og betale for din og min alderdom.
Jeg mener disse fortjener bedre og dette har ingen ting med kommunisme å gjøre.
...når man får det for seg at man mangler en Submariner i samlingen, og skjønner at man faktisk har to - men ingen er ekte Submariners.![]()