Finns ingen som passar 100%. Närmast är roc city of sails kitet. Nymans säljer det. 17k inkl folder spänne.Noen som vet hvor man kan få tak i en sort gummireim til 15300? En mulighet er jo en orginal ROO gummireim. Usikker på hvilke modellnummer som passer til 15300.
17k...
Hva feiler det AP??
Husker jeg vurderte et 1 1/2 ledd til lenka på enten 15300 eller 15400. Fikk oppgitt en pris på 4500 her i Norge. I tillegg måtte jeg komme innom med klokka for å sette det påDa sannsynligvis mot et lite honorar kjenner jeg den blodsugerforhandleren rett.
Etter jeg kjøpte Nautilusen ruslet jeg innom Rob E og kjøpte tilsvarende ledd til Pateken for 1700 sek. Kostnadsfritt montert ble det også Jeg ser ingen grunn til at et lenkeledd til AP skal koste tre ganger så mye som til PP.
Sant, så sant. Kjøpte en AP 25960 i fjor som manglet noen lenkeledd. Forhørte meg med Bjerke, og da skulle de ha kr 11 500 per ledd. Fikk også en quote på fullservice til den nette sum av kr 30 000...
Hadde en ROO Panda for ett år siden. Fikk tilbud fra Klarlund på full service, 12 000 NOK. Da tok ikke de servicen, men klokka ble sendt til AP for fullt spa.
Virker som Bjerke har tatt seg godt betalt rett og slett
Veldig rart at de opererer med så forskjellige priser i så fallNei jeg tror faktisk det er AP, fikk servicebeskrivelse fra AP. Bjerke tar sikkert noen tusenlapper for frakt og handling men tror ikke de legger på 18' akkurat..
Har forresten Bjerke enda service på AP? De har vel sluttet med merket?