Klokkespotting

Håper du kommenterte det første etter at du hadde sagt JA?

Uansett; Grattis:)
 
Jeg valgte faktisk å vente helt til etter selve vielsen.. under fotograferingen. Men skremmende at jeg faktisk la merke til det der vi sto.

Takk Mathfjeld og mogens
 
Grattis!:D
Og grattis med innrømmelsen om klokkenerd status.;)
Nå blir det bare lettere å rettferdiggjøre kjøpene fremover.:p
 
Var på Smak messen på Lillestrøm i dag, så par SMPer samt en Panerai, tror det var en pam 111...

Ut fra en annen tråd kunne jeg se at det ikke var mange andre som jobber i samme bransje som meg (var vel ikke alle som skrev hva/hvor de jobbet med da, inklusive undertegnede) så jeg regner med at det ikke var noen herfra...
 
IWC Big Pilot på Rema Reitan i dagens Finansavis !

Ellers så er Odd Reitan en klassisk bruker av TT Datejust med jub.lenke :)

AW :)
 
Happy Days

Vet ikke om det har vært kommentert før, men Jan Thomas har endel bra ur på nevnte program (ikke det at jeg ser på det, altså).

Har sett endel Rolex sub, nye og eldre modeller. I dag brukte han en Hublot big bang all black m/gummireim. Han er vel muligens sponset og har kun urenen til låns i programmet?
 
Skipsreder Ole T.Bjørnevik (t.v) med 80-talls Casio (i $10-20 klassen) :) . Sammen med fyren til høyre, to av Trondheims rikeste...
LB_Ole_T__Bj_rnevik_175059c.jpg
 
Hadde en hyggelig herremann innom jobben (Torshov bilrekvisita Storo) i dag med en JLC Master Compressor.
Meget kledelig ur-
Tommy
 
Så en fyr med dress og ploprof nede i byen, merkelig kombo!
Kanskje noen fra E14?
Knis!

Mye snacks paa flyet til Singapore. Spottet bland annet en IWC Yacht Club og en Portugese chrono. + At den ene flyverten hadde paa seg en Panerai luminor av noe slags
 
Så en fyr med dress og ploprof nede i byen, merkelig kombo!
Kanskje noen fra E14?

Småfrekk kombinasjon det, synes det oser autoritet. Tidligere E14 folk velger antakelig noe mer nøytralt vil jeg tro? Deres oppgave er jo å være "usynlig". Ekstremt interessant lesning i det siste angående E14, nesten så man lurer på hva Norge har av operatører nå..

Spottet forresten en Omega speedmaster "astronaut edition" på en av selgerne på den lokale bokhandleren.
 
Hadde en hyggelig herremann innom jobben (Torshov bilrekvisita Storo) i dag med en JLC Master Compressor.
Meget kledelig ur-
Tommy
Now that you mention it... Så var det en kar bak disken på nevnte butikk som kommenterte min Orange Monster i positive ordelag i fjor høst en gang. Medlemsspotting? :)

(Hm, kom jeg nå i skade for å sammenligne Master Compressor og Orange Monster?...)