Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy!
Nicolai TS alumnus Medlem 29. nov. 2012 Innlegg 1.220 Sted Oslo 27. juni 2016 #8.476 Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy!
Bjorn Støttemedlem Medlem 16. mars 2011 Innlegg 1.039 Sted Bærum 27. juni 2016 #8.477 Cicero skrev: Solgte klokke til @Bjorn. Knirkefri handel med raskt oppgjør og god kommunikasjon. En hyggelig prat om klokker ble det også. Good guy i min bok! Klikk for å utvide... Takk det samme @Cicero. Absolutt good guy.
Cicero skrev: Solgte klokke til @Bjorn. Knirkefri handel med raskt oppgjør og god kommunikasjon. En hyggelig prat om klokker ble det også. Good guy i min bok! Klikk for å utvide... Takk det samme @Cicero. Absolutt good guy.
Herman-007 Medlem 28. juni 2016 Innlegg 53 Sted Østlandet 28. juni 2016 #8.478 Takker Vestante for en trygg, smidig og god handel. En å kunne stole på! Absolutt en Good Guy.
S Swissur Medlem 22. juni 2014 Innlegg 1 28. juni 2016 #8.479 Vil takke @Hagen90 for en trygg og god handel. Alt var på stell. Samt en hyggelig fyr Handler gjerne av han igjen. GG! Reaksjoner: Hagen90
Vil takke @Hagen90 for en trygg og god handel. Alt var på stell. Samt en hyggelig fyr Handler gjerne av han igjen. GG!
A Agassiz Medlem 23. nov. 2010 Innlegg 938 Sted Oslo området 28. juni 2016 #8.480 Nicolai skrev: Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy! Klikk for å utvide... Nicolai skrev: Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy! Klikk for å utvide... Takk det samme. Hils kompisen.
Nicolai skrev: Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy! Klikk for å utvide... Nicolai skrev: Gjennomførte en handel med @Agassiz på vegne av en kompis. Han er absolutt en good guy! Klikk for å utvide... Takk det samme. Hils kompisen.
Hagen90 Medlem 19. nov. 2015 Innlegg 40 Sted Røyneberg 29. juni 2016 #8.481 Swissur skrev: Vil takke @Hagen90 for en trygg og god handel. Alt var på stell. Samt en hyggelig fyr Handler gjerne av han igjen. GG! Klikk for å utvide... Takk det samme @Swissur absolutt en GG du også, håper klokken sto til forventningene Reaksjoner: Swissur
Swissur skrev: Vil takke @Hagen90 for en trygg og god handel. Alt var på stell. Samt en hyggelig fyr Handler gjerne av han igjen. GG! Klikk for å utvide... Takk det samme @Swissur absolutt en GG du også, håper klokken sto til forventningene
Pollux Medlem 9. aug. 2010 Innlegg 162 Sted Oslo 29. juni 2016 #8.482 Slutter meg til hordene av TS'ere som har hatt en hyggelig og smertefri handel med @Tore. Anbefales på det sterkeste!
Slutter meg til hordene av TS'ere som har hatt en hyggelig og smertefri handel med @Tore. Anbefales på det sterkeste!
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.854 Sted Bergen 29. juni 2016 #8.483 Likeså @Pollux Hyggelig og knirkefri handel. Veldig kort varsel og logistikkutfordringer tok du på strak arm. Handler gjerne med deg igjen! Reaksjoner: Pollux
Likeså @Pollux Hyggelig og knirkefri handel. Veldig kort varsel og logistikkutfordringer tok du på strak arm. Handler gjerne med deg igjen!
Qwestern Støttemedlem Medlem 4. feb. 2016 Innlegg 4.655 Sted Kongeriket Norge 29. juni 2016 #8.484 Handler på TS med medlemmer som er GGs i mine øyne; Kenneth R TomB kjellkristian Olando Tetragrammaton Newbie paneraiman82 tingelingman 2JHead Alinoe @Stunna anbefales av meg og er en GG. Handelen gikk knirkefritt
Handler på TS med medlemmer som er GGs i mine øyne; Kenneth R TomB kjellkristian Olando Tetragrammaton Newbie paneraiman82 tingelingman 2JHead Alinoe @Stunna anbefales av meg og er en GG. Handelen gikk knirkefritt
veen90 Medlem 8. juli 2015 Innlegg 3 Sted Bø, telemark 29. juni 2016 #8.485 Vil takke @Hammond for en trivelig og rask handel. GG i mine øyne
Stunna Medlem 2. juni 2012 Innlegg 202 Sted Oslo/Bergen 29. juni 2016 #8.486 Tusen takk for knirkefri og rask handel @Qwestern Absolutt en good-guy! Anbefales!
fredde1972 Medlem 5. jan. 2014 Innlegg 303 Sted Vestfold 30. juni 2016 #8.487 @Erlend Osnes er en absolutt goodguy. Knirkefri handel med lokal opphentning som ønsket. Fortsatt god ferie Reaksjoner: Erlend Osnes
@Erlend Osnes er en absolutt goodguy. Knirkefri handel med lokal opphentning som ønsket. Fortsatt god ferie
Amit Dutta Medlem 30. juni 2015 Innlegg 8 Sted Drammen 30. juni 2016 #8.488 Takker @consiglieri for en ryddig handel. Ærlig og redelig kar som var lett å handle med. Absolutt en goodguy!
Takker @consiglieri for en ryddig handel. Ærlig og redelig kar som var lett å handle med. Absolutt en goodguy!
C consiglieri Medlem 7. juli 2015 Innlegg 30 Sted Oslo 30. juni 2016 #8.489 Jeg takker på min side @Amit Dutta for ryddig gjennomført handel. Jeg anbefaler ham gjerne for senere handler.
Jeg takker på min side @Amit Dutta for ryddig gjennomført handel. Jeg anbefaler ham gjerne for senere handler.
frj Medlem 9. okt. 2013 Innlegg 1.356 Sted Brussel/Oslo 30. juni 2016 #8.490 Takk til @Boi for kjapp og effektiv handel, og en hyggelig klokkeprat. Definitivt en kar jeg gjerne handler med igjen.
Takk til @Boi for kjapp og effektiv handel, og en hyggelig klokkeprat. Definitivt en kar jeg gjerne handler med igjen.