Jaeger-LeCoultre-tråden

Da er Deepsea-en straks på vei tilbake til Norge, i følge AD. At den forsvant fra systemet en liten stund skyldtes nok at den var ferdig reparert uten noe forvarsel om at den var klar til reparasjon, kanskje fordi det gikk på garantien. Perfekt timing å få den tilbake nå som det så smått begynner å nærme seg sommer. :)

Da er Deepsea-en straks på vei tilbake til Norge, i følge AD. At den forsvant fra systemet en liten stund skyldtes nok at den var ferdig reparert uten noe forvarsel om at den var klar til reparasjon, kanskje fordi det gikk på garantien. Perfekt timing å få den tilbake nå som det så smått begynner å nærme seg sommer. :)
Godt det ordner seg, ser ut til at jeg må sende min av gårde også, så da blir det vel mulighet for å få brukt den til sommeren 2017:p

Kan dette virkelig stemme? I såfall har vedkommende som endte opp med den gjort et virkelig røverkjøp. Den var vel "listet" for rett under 5000 pund.

Fikk skikkelig lyst til å slå til på den. Har i det siste hatt seriøse tanker om å kun samle Reverso.

Den var markert som solgt dagen etter jeg la ut linken her, så var ikke mye tenketid. :p Kunne selv tenkt meg den grønne der.

Jeg synes den røde, den grønne og den blå er helt råe. Men den grønne er vel nesten umulig å få tak i nå, så den som ble lagt ut for 5000 pund burde man vel slått til på. Om man ikke slår til på den på chrono24 til 825.000(!!!) da.

Kjente jeg fikk akutt kjøpes behov da jeg så den annonsen din Havvo, nå kan jeg angre for at jeg har tømt klokke kontoen :( ( og til ikke klokke relatert formål!)

Grande Reverso GMT =

latest

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Var innom JLC-butikken i Old Bond st, og fikk opplyst om at det var de som kjøpte tilbake Tribute Reversoen. De hadde visstnok blitt ganske så sure på Watchfinder fordi de hadde lagt ut klokken til å en såpass lav pris, da de går langt høyere på bruktmarkedet. Eieren av klokken hadde gått bort, og de pårørende og Watchfinder hadde ingen ide om hva de hadde med å gjøre :p

Fikk også se de nye modellene som kom fra i år, mye lekkert der altså! Anbefaler alle å ta turen innom, dersom man befinner seg i London! De har jo utvidet med et lite museum i butikken hvor de har samlet flere signifikante Reversoer og har en hel vegg med de viktigste urverkene utstilt; veldig kult! :)