Klokkerullen til thomask

@Skogsmatrosen Du får bare beklage dårlig billedkvalitet, jeg kommer sterkere tilbake! Er 100% i skyene nå, og klarer ikke gjøre noe fornuftig gitt! Mentaliteten som fikk meg til å selge var at det er langt bedre med en fugl i hånden enn 10 på taket, eller i dette tilfellet, bedre med en Patek på hånden enn ti på taket..... ;)

@Balongum Jeg skal gjøre mitt ytterste til å oppdatere litt hyppigere! :)

@Edzilla Det sier jeg gjerne ja takk til, vi får koordinere om ikke vi er i London samtidig en gang! Hvis ikke kommer jeg tilbake til fedrelandet til sommerferien! Prøver meg på The Flying Elk i Stockholm på lørdag, rapport følger! ;)

Nå må jeg løpe, har bord på Eriks Backficka om 15 minutter! :)

Utrolig morsom lesning :) Hvordan gummireim med foldespenne hadde du på LLD ? Kledde klokka veldig bra :)

Utrolig morsom lesning :) Hvordan gummireim med foldespenne hadde du på LLD ? Kledde klokka veldig bra :)

@wreckmaster Dette var en original Longines gummi-rem som fulgte med da jeg kjøpte den. Var Christensen på Storo som formidlet salget! Serienummer på remmen bør være L682 142 867 og spennen er L639142868. Flere bilder av gummiremmen finnes i klokkens unboxingtråd! :)

Lekte meg litt med kamera forrige uke, siden jeg har fått ånden over meg å legge ut litt flere bilder av klokkene mine :) Gjennomgående fokus på det gode liv og usmakelighet.... ;)

Sistnevnte bildet er inspirert av rappere som blir avslørt av fakewatchbusta :D

Den Yatch-Club'en er intet mindre enn snadder! Flott trio du har, PP, IWC og JLC er tre navn høyt på den horologiske himmel, og noe noen og enhver drømmer om :)

• Liker
Reaksjoner: thomask
Den Yatch-Club'en er intet mindre enn snadder! Flott trio du har, PP, IWC og JLC er tre navn høyt på den horologiske himmel, og noe noen og enhver drømmer om :)
Tusen takk for hyggelig ord, @Skogsmatrosen! :) Er veldig fornøyd med samlingen min nå altså! Nå kan det fokuseres på å ta bilder og har muliggens planer om noen mini-reviews av klokkene jeg besitter for øyeblikket... ;)

• Liker
Reaksjoner: Preacher