Er nok virvlende gitt.

Er det snurre-balanse eller vanlig balanse på den siste der? Digger klokker med kjede-kraftoverføring.
Er det snurre-balanse eller vanlig balanse på den siste der? Digger klokker med kjede-kraftoverføring.

Hvordan pleier det å være i løpet av Baselworld? Kommer vi til å se lanseringer på løpende bånd hele uka det varer, eller var dette alt? Slik at resten bare er pressekonferanse osv?
Hvordan pleier det å være i løpet av Baselworld? Kommer vi til å se lanseringer på løpende bånd hele uka det varer, eller var dette alt? Slik at resten bare er pressekonferanse osv?

Sist jeg så Jacob & Co på en klokke Var det diamanter, glorete farger og etterfulgt synstest. Nå derimot lurer jeg på hvorfor ikke flere får med seg hva de driver med.
![]()
![]()
![]()
Som sitter i et verk som slår tidligere tynneste med 1 millimeter!
Tipper verket og holderen er i stål, med for kuriositetens skyld, har titan fordelaktige akustiske egenskaper?
Selv om designet er litt kjedelig for min del, er det fortsatt kult at Frederique Constant lanserer perpetual kalender til under 100.000,-
![]()

Synes at det blir for mye ledig plass på siden av subdials.
Alt blir liksom konsentrert om midten av skiven.
Jeg er uenig med de fleste her tror jeg, men jeg synes nåværende modell er langt penere. Hvertfall i dagslys. Jeg foretrekker 3, 9, 6 i hvitt gull og ikke hula ut med lume. Viserne synes jeg også strekker seg langt nok
Jeg er uenig med de fleste her tror jeg, men jeg synes nåværende modell er langt penere. Hvertfall i dagslys. Jeg foretrekker 3, 9, 6 i hvitt gull og ikke hula ut med lume. Viserne synes jeg også strekker seg langt nok![]()
Ja jeg baserer dette kun på bilder selvsagt. Bli spennende å se i RL!Ang 3, 6, 9 så bør jo dette ses IRL for å bedømme 100%.
Minuttviseren på den gamle er alt for kort etter min mening, og dermed var dette en flott oppdatering i min bok.Så spørs det bare når den kommer til ADer i Norge så vi får sett på den.