Patek Philippe Aquanaut

Jeg vil også ha en slik!

Dersom det er noen som vet om noen som sitter med en de har lyst til å f.eks. bytte bort, så gi beskjed :)

Mailer den til Juice. Bildet er dessverre så som så. Har ikke fotoutstyret mitt tilgjengelig i helgen. Et par macro-shots kommer nok etterhvert.

Ser frem til å bruke denne. Beater? :) Siden denne ikke har kostet meg et rødt øre, er jeg heller ikke redd for å bruke den! Kanskje litt underfundig å tenke slik, men det er realiteten.

Her er klokken til MicroMan. Meget stilig of tøff sak :) Gratulerer så mye!
Hva er forresten diameteren på denne?

Patek1.jpg

Ja, 38mm er sikkert riktig. Mine håndledd er forresten puslete :) Størrelsen passer meg godt og minner veldig om IWC'en jeg solgte i fjor.

Ser veldig bra ut, ikke verst arv det der..... Grattis med nytt superur!

Grattis! :D
Er helt enig med deg i at dette uret bør brukes så mye som mulig. Ingenting er bedre enn å ikke være redd for et slikt superur.
Regner med at dette vil gå videre nedover i rekkene? Hadde vært kult å sitte å surfe på TS om en 30-40 års tid, og se denne klokken dukke opp påny i samme setting.:p

Eneste aberet jeg har funnet så langt, er at for å tilpasse gummiremmen må den klippes. Føles litt "ekkelt" å sitte med kjøkkensaksa, gitt..

Den skal også leveres på service til uka. Her tror jeg det trengs en dråpe olje. Den har kun vært på service én gang ila. 12-13 år.

Grattis, MicroMan!

Velkommen som PP-eier, og for en vakker story!
Dette bidrar jo bare til at affeksjonsverdien for akkurat dette uret blir noe helt spesielt for deg.

Hvilket også lever opp til PPs høyst treffsikre.....:;)

3179518839_d97e37158d_b.jpg

Nydelig! En flott sports-Patek :D Får meg til å tenke seriøst på Jonnys Aquanaut igjen, selv om jeg egentlig har andre planer :D Jeg er lett å friste ...