SKX009/007-erstattere i 2016?

Alle disse modellene (i motsetning til hos SKX) blir tilgjengelig hos norske ADer fra februar/mars.
Blir spennende og se norske priser da :) Kan forsåvidt godt betale noen hundrelapper ekstra for norsk garanti og service. Men ikke tusenlapper......

Blir spennende og se norske priser da :) Kan forsåvidt godt betale noen hundrelapper ekstra for norsk garanti og service. Men ikke tusenlapper......

De koster 3.998,- på gummi og 4.498,- på lenke. Vet ikke hva de koster på nett, men regner nesten med at de vil være dyrere enn hva SKX har vært på nett de siste årene.

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster og titan
De koster 3.998,- på gummi og 4.498,- på lenke. Vet ikke hva de koster på nett, men regner nesten med at de vil være dyrere enn hva SKX har vært på nett de siste årene.
Har sett de på eBay fra forhandler i USA fra 2800 til ca 3500 for srp775 ( med lenke ) også kommer jo mva i tillegg hvis man er uheldig. Derfor vurderer jeg og vente til de kommer på creationwatches , siden de alltid skriver verdien på forsendelsen til $20. Men foreløpig glimrer de med sitt fravær hos creation :p

• Liker
Reaksjoner: TubaTom
Men vil nok seriøst vurdere og handle hos norsk ad hvis den er så fin i virkeligheten som jeg tror hehe

Men vil nok seriøst vurdere og handle hos norsk ad hvis den er så fin i virkeligheten som jeg tror hehe

Kan si ifra når den dukker opp i Norge, så kan du i allfall få prøvd den! Modellen med sort og gult bezel dukker ikke opp før i sommer, men de andre er rett rundt hjørnet etter hva jeg har hørt.

Jepp snakket med AD i Sandefjord tidligere idag og ble da opplyst om at 773 kommer i slutten av februar, 775 i juni, 777 i april og 779 langt ut på høsten. Men tror uansett at 773 er den jeg har mest lyst på. Skal prøve den når den kommer. Koster ca 4,5k :)

Og da er en SRP773K1 bestilt!
incoming-baby.jpg

Nå har SRP773 og SRP773 kommet i butikk! Om dere er interessert i å prøve dem, kan dere ta turen innom Christensen i Stortingsgaten (Oslo) :)

Edit: Spesielt at CW skriver at veil. pris på SRP773 er 6.329,- for riktig pris et 4.490,-

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: wreckmaster og JonA1
Ser ut som dette blir en hel "haug" med forskjellige referenser, foreløpig sett.
http://watches88.com/cat-seiko-prospex.cfm (kjenner ikke siden så kan ikke "gå god" for den)
SRP773 - bå/blå
SRP775 - sort/gull
SRP777 - sort/sort
SRP779 - pepsi
SRP787 - coke
SRP789 - batman
Creationwatches har som det ser ut nå 773/775/779 inne til $365 og Watches88 $359 (og samme in stock)

• Liker
Reaksjoner: mnl og frj
Kjøpte min srp773 igår hos Urmaker Næss i Sandefjord :) Nydelig ur og meget god service :) Men de hadde kun den ene som jeg stakk av med :p Fikk med skinnreim og forsikring i prisen siden jeg valgte og kjøpe hos norsk AD. Fikk også med forsikring i prisen :) Utelukkende positiv opplevelse og handle hos norsk butikk. Frister til gjentagelse:)

Jeg mener lugsene er noe annerledes på den nye modellen. Hele kassa er lengre, så lugsene er ikke så bratte som på 6309-704x...har jeg hørt