Omega, Tudor eller Breitling?

Skal få inn nåken bilder på dagens etterkvart ja. Men eit spørsmål gjenstår: skal eg velga blå eller svart? Har hørt at den blå skiva spiller fint i forskjellig lys, nokon som har erfaring? På den andre sida er den svarte skiva meir minimalistisk, og er enklare å matche med andre reimer.

Inputs anyone?
Jeg hadde veldig lyst på den blå utgaven, men da jeg fikk se de begge samtidig valgte jeg den sorte. Det var rett og slett den sorte jeg falt for! Det valget har jeg aldri angret på. Viktig å få sett på begge, helst samtidig. Lykke til med valget :)

Jeg hadde gått for Tudor Black Bay! Men det viktigste er at du går for den du selv liker best, slik som mange påpeker :)

• Liker
Reaksjoner: Spaiker
Er ikkje svaret :
JA.
Det som eg pleier å si:
Din sirkus, dine åpekater.

Kjøp en av dei, eller alle tre.

Det er ikkje eg som skal ha omega / Tudor / etc på hand til enhver tid.
Ju hev to lajk it ;)
Prøv klokkene du snaker om, kjøp en/all of dem.
J.

Jag har faktiskt ägt alla dessa 3 ur och jag efter min mening rankar jag dom så här

1. Omega Seamaster
2. Tudor Blackbay
3. Breitling

Av dessa 3 är Omegan enligt mig en klass högre än de andra 2, silkeslent oppdrag i kronen, den jag hade gick väldigt bra och den är inte lika klumpig som de andra 2, du kan även få god rabatt på denna=)

Tudor Blackbay är den klocka som har den skönaste länken, men som andra här har sagt är den väldigt klumpig, men detta är såklart en smaksak=)

Breitlingen har också en väldigt bra lenke men tavlan på den är inte speciellt fin och det är nog den som tappar mest i värde om du köper nytt=)

Men du ska självklart köpa det du tycler passar dig bäst=)