Janei, 42420,- for "standard" Moonwatch fom 1.mars då. Sprekt!Protid Urmaker Christensen bekreftet på Facebook i går at det kommer prisøkning fra 1. mars på 5% på Omega.
Er vel ikke verre enn 76k for en enkel Sub?Såklart, det er jo en frisk økning siste året, men skal de være i premiumsjiktet, må de jo følge Rolex og deres økninger.Janei, 42420,- for "standard" Moonwatch fom 1.mars då. Sprekt!
Ofte slik ja...Hva kommer til å skje med bruktprisene da? Vil de øke i takt de og?
Det har jeg og fått høre fra Protid Bodø.En AD jeg var i kontakt med i dag varslet 5% prisstigning fra 1. mars 2016!
Fikk og høre at det var nødvendig å bestille i dag for å være garantert dagens priser. Om man bestiller en klokke 28. februar og den ikke er i Norge den dagen, så blir det nok prisen etter 1. mars man må ut med...![]()
Jupp. Men husk å si det til forhandleren først så han ikke sender deg regning!Om den kommer 29. er den gratis?![]()
Hva kommer til å skje med bruktprisene da? Vil de øke i takt de og?
Lurer på hva han selv betalte for denne fra en "samler rett etter at han selv hadde kjøpt den"? Bare jeg som er lei av sånne "luringer"?Av og til øker prisene i utakt også: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72192700
Himmel! Heldigvis bestemmer markedet prisen og selger kan sette hvilken prisforlangende han/hun vil, men er dette reelt?
Regner med selger er aktiv her inne, mener ikke dette som et stikk til deg, men det er min reaksjon på en modells eventuelle spinnville markedspris og prisutvikling.