Nesten som man vurderer å handle noe bare for å unngå fremtidige prisøkninger.Nettopp snakket med troverdig AD vedrørende Basel og fasiten er at Rolex i år kommer med denne nyheten; prisstigning på 23%....
Nesten som man vurderer å handle noe bare for å unngå fremtidige prisøkninger.Nettopp snakket med troverdig AD vedrørende Basel og fasiten er at Rolex i år kommer med denne nyheten; prisstigning på 23%....
Nettopp snakket med troverdig AD vedrørende Basel og fasiten er at Rolex i år kommer med denne nyheten; prisstigning på 23%....
Skal du ikke se bort i fa.Jeg regner med dette var en spøk i "tiden" av poster![]()
Nettopp snakket med troverdig AD vedrørende Basel og fasiten er at Rolex i år kommer med denne nyheten; prisstigning på 23%....
Tja, 23% i løpet av 2016 er ikke usannsynlig det. To økninger til på 8%, så er vi i 24%.Jeg regner med dette var en spøk i "tiden" av poster![]()
Jaja, samma det. Men poenget mitt er fortsatt at en total økning i 2016 på 23% er fullt mulig. Og det er sinnsykt!1 => 8% gir 1,08
1,08 => 8% gir 1,17
1,17 => 8% gir 1,26
@Skogsmatrosen Så, det blir 26% og ikke 23%![]()
En stålsub er verdt det samme for meg som den alltid har vært. 42 tusen.