Oddemann
Støttemedlem
Snowflake er RÅ. Og utrolig digg på håndleddet. Merker den jo ikkje pga ekstremt comfy og lav vekt! Gratulerer mr @S10an ! (Nb. Var særs nær å «plukke» denne selv.)
Snowflake er RÅ. Og utrolig digg på håndleddet. Merker den jo ikkje pga ekstremt comfy og lav vekt! Gratulerer mr @S10an ! (Nb. Var særs nær å «plukke» denne selv.)
Takk takk og ja, den er helt rå! Tok på en SM300 Spectre i dag, oppleves som fryktelig tung etter Snowflake i én uke. Siste GS er ikke kjøpt!Snowflake er RÅ. Og utrolig digg på håndleddet. Merker den jo ikkje pga ekstremt comfy og lav vekt! Gratulerer mr @S10an ! (Nb. Var særs nær å «plukke» denne selv.)
Hvem er det som selger GS i Norge nå? Ligger kun tre butikker inne på sidene deres.
Oslo, Molde og Sandnes.Hvem er det som selger GS i Norge nå? Ligger kun tre butikker inne på sidene deres. Kun de?
Griselekker! Hvor mye skulle han ha for den?Var innom Urmaker Jermstad i dag. Skulle egentlig bare ha en ny reim til en SARB065, men jeg benyttet samtidig muligheten til å se litt i utvalget. Hadde overraskende mange Meistersinger og Grand Seiko i butikk.
Jeg falt pladask for modellen SBGM021. Flott farge på skiven og perfekt størrelse. Noen som har en slik en?
![]()
- C
Er vel best og kjøpe lokalt når det er så "lite" og spare. Fordel er vel også bedre reklamasjons rettigheterVar litt stresset så jeg glemte faktisk av å spørre...
Skal sannsynligvis en tur til Molde i neste uke så da må jeg nesten ta turen innom på nytt. Kunne glatt kost meg en hel dag i den butikken. Masse GS utstilt i butikken! Både mekanisk og quartz.
Edit: Fikk pris fra Seiya på USD 3.532. Dette skulle tilsvare ca NOK 39.045 inkl mva.
Edit 2: Ringte akkurat til Urmaker Jermstad. Pris i butikk er 42.950,-, mulig det er noe rom for diskusjon. Ikke allverden å svare på egenimport altså. Hyggelige folk så anbefaler å kjøpe den lokalt hvis du er i markedet.
- T