Den store Rolex Explorer-tråden

@aek Tipper de som reagerer har hatt den orginale 36mm der minuttviser når perfekt ut til markører, derfor blir det uvandt at den plutselig ikke rekker frem på 39 mm. Når man først har sett det...Om jeg ville latt det bety døden for en ellers perfekt klokke? Tror ikke det..

@aek Tipper de som reagerer har hatt den orginale 36mm der minuttviser når perfekt ut til markører, derfor blir det uvandt at den plutselig ikke rekker frem på 39 mm. Når man først har sett det...Om jeg ville latt det bety døden for en ellers perfekt klokke? Tror ikke det..

Utfordringen er når problemstillingen har satt seg fast i tankene - det blir som en nydelig jente med for korte ben, alt du tenker på er de for korte bena - og de blir aldri lengre o_O

Litt insomnia om dagen, godt jeg har 'sonen' å henge rundt på. Her en favoritt som jeg solgte, ble litt for lik sub'en og 'kjedelig' etterhvert. Nå begynner tanker om å re-kjøp av en slik å dukke opp. Viseren er ikke noe problem, ferdig snakka :)

image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: 69variant
Dette har ikke jeg på min Explorer II 42 mm Polar. Kjøpt ny hos norsk forhandler sist uke. Noen som vet om de har sluttet med dette?
Prøv å lys sidelengs inn i glasset med IR/blacklite/laser - det er vanskelig å få øye på dette.

Skal prøve. Det er lett å se på Submariner. Kanskje det er den hvite urskiva som gjør det vanskelig?

Ny på siden her. Her er min siste anskaffelse, en 6610 Explorer. Lette lenge før jeg fant en jeg var happy med, men det var verdt det.

Dette er en ref. som har gått under radaren min! Ser jo virkelig flott ut ;) Har lenke til også?

God dag;) Noen som har tips til kul perlon til 16570 med sort skive? I hovedsak perlon, men nato og skinn er jo også stilig. Legg gjerne ved bilde, finner få perlon/sort skive når jeg leter rundt.