Jaeger-LeCoultre-tråden

Etter uker med "badeklokker" gjorde det godt å lufte denne i går.

787B9EF2-FC05-46B6-ABB2-A23BDA750425_zpser4ud9sv.jpg
Min hilser

Mitt så langt vanskeligste klokkevalg; beholde eller la denne gå. Blir for lite brukt, men når alt kommer til alt er valget forferdelig vanskelig. Hva tenker dere?

• Liker
Reaksjoner: aek og flyback
Mitt så langt vanskeligste klokkevalg; beholde eller la denne gå. Blir for lite brukt, men når alt kommer til alt er valget forferdelig vanskelig. Hva tenker dere?

Har lik selv, så er inhabil. Men mener at du helt klart burde beholde, denne er vel ikke veldig lett å få kjøpt tilbake hvis du skulle angre...

• Liker
Reaksjoner: fjk
Har lik selv, så er inhabil. Men mener at du helt klart burde beholde, denne er vel ikke veldig lett å få kjøpt tilbake hvis du skulle angre...

Du har rett i det at den neppe er lett å kjøpe tilbake. Store spørsmålet er kommer jeg til å angre eller ikke? Etter min mening fineste Reverso å oppdrive. At den er sjelden gjør jo saken bare bedre. Et "kaldt" hode sier meg at denne kan være et fint investeringsobjekt isolert sett, men så var det denne interessen da ... ikke nødvendigvis rasjonell. For meg så er for lite armtid et gnagende symptom på at noe annet må inn. En master control av noe slag eller kanskje ultra thin hadde vært noe? Hmm..!

• Liker
Reaksjoner: andres
Nytt studium og Reversoen får betraktelig mer armtid enn da jeg styret med syke mennesker, blod og gørr! Dét alene gjør livet sukkersøtt!

Siden jeg tok den på meg for en måned siden, har den knapt tapt seg 7s (målt daglig via Watchville), det må jo sies å være akseptabelt? :D

Nytt studium og Reversoen får betraktelig mer armtid enn da jeg styret med syke mennesker, blod og gørr! Dét alene gjør livet sukkersøtt!

Siden jeg tok den på meg for en måned siden, har den knapt tapt seg 7s (målt daglig via Watchville), det må jo sies å være akseptabelt? :D

Nydelig Reverso. Får jeg spørre om modell/ref nr og hvordan denne ser ut bak?
Akkurat startet vandringen i den forholdsvis store verden av reversoer:)

• Liker
Reaksjoner: thomask
Nydelig Reverso. Får jeg spørre om modell/ref nr og hvordan denne ser ut bak?
Akkurat startet vandringen i den forholdsvis store verden av reversoer:)

Tusen takk! :) Dette er en Grande Reverso Duo med ref.nummer 3748421. Finnes utrolig mange kule Reversoer der ute, men for meg var dette en god kombinasjon mellom moderne teknologi og Reversoens historie. Forøvrig ser den slik ut recto (JLCs ord for baksiden):