- Medlem
- 27. des. 2014
Har du handla mr?
Har ikke handlet. Hvis jeg skal ha en BB, så er blå en het kandidat.Har du handla mr?
Im blue....Dabbadidabadu....
Gratulerer i tiflelle!
Mycket snygg!
Noe spesiell grunn til at den må ha 20mm?Trenger en rimelig diver/beater i tillegg til speedy. Har ventet en stund på at Obris Morgan exp. II salget skulle starte opp igjen i september men det er fortsatt ikke skjedd noe. Hvilke alternativer fins det der ute når kravene er: diver, 2-4000,- nok. , 40-42mm og lugs på 20mm. Skx007/007 hadde vært selvsagt hvis den ikke hadde 22mm mellom lugsa.
Ja jeg blir ikke helt komfortabel med over 20mm. Har derfor masse nato og reimer i 20mm bla. til speedy og vil gjerne være miljøvennlig å kunne gjennbrukeNoe spesiell grunn til at den må ha 20mm?
Sumo har jeg hatt en liten uke tidligere før den ble flippet, synes den bære som en litt liten 44mm og størrelsen på bezelfonten irriterte meg litt fra dag 1. Ellers er det en kjempekul klokke!@Olando Seiko Sumo? Tikker av på 20mm mellom lugs, diver og om den ikke er helt innenfor 42mm så bærer den som det (står oppgitt 44mm men med krone kl. 4 blir det litt missvisende)
Er ute etter noko ala dette sjølve.Trenger en rimelig diver/beater i tillegg til speedy. Har ventet en stund på at Obris Morgan exp. II salget skulle starte opp igjen i september men det er fortsatt ikke skjedd noe. Hvilke alternativer fins det der ute når kravene er: diver, 2-4000,- nok. , 40-42mm og lugs på 20mm. Skx007/007 hadde vært selvsagt hvis den ikke hadde 22mm mellom lugsa.
Vet ikke om det er akkurat den du er ute etter, men de har en av disse på Urmaker Christensen på Storo.Noen som har sett den nye longines heritage diver med rødt bazel hos en Norsk AD?