Daytona 116518

Medlem
5. okt. 2015
Sted
nord for Sydpolen
første innlegg/spm i dette forumet. Si ifra om innholdet er upassende.

Vurderer Daytona helgull. Ser en på Finn.no fra '08.

Spm: har det vært noen betydelige oppgraderinger på denne modellen etter '08?

Tror ikke der har skjedd noen endringer siden da. Urverket er det samme. I ca 2008 kom RBR, ny boks og plast sertifikat. Det ser jeg den på finn har. Selger er forøvrig en hyggelig fyr med godt over gjennomsnittet klokkeinteresse og hang til gull-Rolexer:)

I annonsen stod det for en stund siden at en skulle komme å se den, muligens noen her inne?

Men utifra annonsen syns jeg den ser meget bra ut. Nyservet. Komplett. Mange grunnet til å kjøpe denne hvis det er en gult gull Daytona du er ute etter. Pris vil jeg ikke mene noe om.

Takk skal du ha, Genta. Det var interessant info.

Enig. Prisen får i såfall bli det den blir om det skulle være aktuelt med kjøp/salg, forutsatt at den fremdeles er til salgs.

@adamskater: det stemmer. Det er dette uret.

Bruker daglig min stål/gull/sort Sub fra 2013 og selv om jeg forsøker å bruke andre klokker innimellom føles det egentlig riktig å bruke Sub'en alltid.

Tenkte at Daytonaen ville kunne få meg på andre tanker og bli en ny hverdag/fest/friluftsfavoritt (med unntak av dykking der Sub'en er knall sammen med Suunto).

Har selv hatt Daytona stål hvit til det bruket, og det passer den perfekt til! Daytona er en meget vellykket modell og bærer betraktelig mer behagelig enn en sub TT (imo).

Post noen bilder om denne blir din:)

• Liker
Reaksjoner: Rød
RBR, @Genta - hva er det?

Ellers er det vel ikke ny lås med easylink på lær, eller kom det også i 2007/8 på disse?

Rolex Branded Rehaut - Rolex Rolex Serienr Rolex Rolex - RBR

Mistenker at den også har oppdatert lås.

• Liker
Reaksjoner: Rød
Det skal jeg huske :) Egentlig kunne jeg tenke meg en chokotona, men det har du kanskje ikke liggende i en kjøkkenskuff?
Jeg har også vært helkjørt på Chokotona siden den kom, men dras mer og mer i retning av gult gull, enten på reim eller lenke. Nå har jeg en 116520 og en 116613LN, og er klar for utvidelse. Suben står kun og vrir seg i rapporten, mens daytonaen er favoritten og i daglig bruk. Din har jo en særdeles ryddig historie, og det er 1.pri for min del. Det ligger jo en chokotona på finn.no nå, men 180k synes jeg er i høyeste laget. Da frister den YM'en i RG, på,finn.no, mere. Men man må finne rette selgeren også.....

Enig, choko er nydelig klokke. Sub'en din er forresten den klokka jeg bruker mest (dvs, ikke din, men en som er lik). Sendte en melding til selger av nevnte chokotona og spurte om interesse for bytte, men det ville han ikke :)