Pam 603 - fy sa... for et ur!

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Bilde:
_DSC9927.jpg

TEST:
http://horobox.com/en/review-detail/?UserKey=Mare-Nostrum&P=1

Veldig usikker på den der altså. Første gang jeg så den så fikk jeg nesten sjokk. Likte ikke utseende i det hele tatt, men som med mye annet så må ting modnes litt. Og urverket er jo bare rett og slett et kunstverk. Størrelsen derimot...!? :eek:

Ja, 30m fordi det er en "deck chronograph"...
Det Minerva er fyvakkert

Veldig usikker på den der altså. Første gang jeg så den så fikk jeg nesten sjokk. Likte ikke utseende i det hele tatt, men som med mye annet så må ting modnes litt. Og urverket er jo bare rett og slett et kunstverk. Størrelsen derimot...!? :eek:

For ordensskyld;
Det flotte Minerva urverket som er synlig gjennom et safir glass er fra den første varianten; Pam 300 som kom som SE i 2010 i 99 eksemplarer.
Pam 603 har det samme urverk, men av en merkelig grunn så har Panerai valgt å skjule dette bak et lokk laget i titan.

Liker for så vidt utseende, men størrelsen blir for heftig og den er jo overpriset som lite annet. OP har vel bitt seg litt i halen i det siste med tanke på LE og prising etc

• Liker
Reaksjoner: Preben Lidi
Liker for så vidt utseende, men størrelsen blir for heftig og den er jo overpriset som lite annet. OP har vel bitt seg litt i halen i det siste med tanke på LE og prising etc
Dette er vel et ur ment for samlere, tror de færreste daglig vil bruke disse urene.
Første versjonen som kom i 2010, har vel dobblet sin verdi siden den gang:)

• Liker
Reaksjoner: Preben Lidi
Mare Nostrum modellene ser bedre ut på armen enn på bilder. Jeg har sett digre(feite) italienske klokkesamlere med disse på armene. Å da ser de skikkelig fete ut. Men Gin har rett dette er for kjennere og samlere.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Gin