Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg følte ikke akkurat for å løpte til nærmeste fotograf for å ta mine nye CV, pass og profibilder, men jeg kan bidra med et bilde av bakhodet, @reim . Bildet ble tatt som en forklaring på hvorfor folk på alvorlige psykomotoriske vansker kanskje ikke burde jobbe med saks og barbermaskin. Og litt for å vise hvordan "ta litt på sidene og la det være litt lenger på toppen" kan tolkes av noen med begrensede norskkunnskaper.. Det må også sies at perspektivet på bildet kan få det til å se ut som håret slutter ved bakhodet, det er ikke tilfelle..

Ja her er det eneste løsning å la maskinen spise resten....

@Lemen, foreslår en "klassisk" Ronaldo frisyre! :D

footballers-hair-3_1528930i-600x600.jpg

At girkassen på bobilen begynner å svikte etter ca 30 mil av ferieturen... Blir noken dager på camping plass istedenfor utenlands tur :(

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Finnes det noe mer irriterende enn å vente på pakke som skal bli levert på døren, og så plutselig står det "Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Nytt utkjøringsforsøk vil bli foretatt" på sporingen uten at postmannen har tatt seg bryet med å ringe på døren?

• Liker
Reaksjoner: Todda
Etter en kort arbeidstur til gdansk fikk jeg karrer meg hjem til min egen 26årsdags kalas. Dårlig vær og AP'en ligger i velvet til den lokale banken som såklart holder stengt på lørdager.. Blir nok en ekstra pils i kveld ja...