@Mathfjeld - får håpe på mer hell med den serien enn forrige runde med Maybach 57 / 62,
ser de hadde nesten den dobble prisen mot dagens S600
ser de hadde nesten den dobble prisen mot dagens S600
Toppleiligheten i den blokka som du holder til i, virker å være ganske hefftig?@Mathfjeld
S600 er ikke den dyreste MBen. S65 AMG har en startpris på $222.000, S600 har starpris på $167.000.
Den dyreste Mercedesen om dagen er S65 AMG Coupe, $230.000
Skille
Med falkeblikk over rundkjøringen på Tåsen så jeg min først Volvo XC90.
![]()
Den tror jeg er rimelig heftig ja. Er jo hele toppetasjen.Toppleiligheten i den blokka som du holder til i, virker å være ganske hefftig?
Trodde den nye Pullmann Maybach S klassen var den dyreste fra Mercedes Benz, om den telles som en merce da.. Startpris på over 500.000$
http://robbreport.com/automobiles/5...ybach-pullman-offers-loads-luxury-and-legroom
@Mathfjeld
S600 er ikke den dyreste MBen. S65 AMG har en startpris på $222.000, S600 har starpris på $167.000.
Den dyreste Mercedesen om dagen er S65 AMG Coupe, $230.000
Skille
Med falkeblikk over rundkjøringen på Tåsen så jeg min først Volvo XC90.
![]()
Hva med Black Series priser i Norge?
Var en hvit SL Black til salgs her for en stund siden, med en ganske heftig bruktpris på over 3.000.000,-
Siden vi er i Norge snakker vi norske nypriser på biler.
Så du tar nok feil du óg Wangensten
S 63 AMG 4Matic Coupé Veil. pris: 2 419 900
S 65 AMG L Veil. pris: 3 089 900
SL 65 AMG Veil pris: 3 163 900
Kilde:
S-Klasse bil- og utstyrsprisliste (pdf)
S Coupé bil- og utstyrsprisliste (pdf)
SL-Klasse bil- og utstyrsprisliste (pdf)
Hey ey!
Er det noe jeg ikke skal ha på meg så er det at jeg har feil. @Edzilla
Det Mathfjeld snakket om er en MB S600 i USA. Da holder jeg meg også til USA.
Å forholde seg til norske avgifter i et slikt tilfelle blir bare tull. Men når du først skal bringe opp på bordet at vi plutselig snakker om norske biler så kan jeg ikke annet enn å le, for jeg tror du er den som har feil
Du glemmer nemlig den beste bilen i verden, Geländewagen. Nærmere bestemt G65 AMG.
G65 AMG: 3.857.600 NOK
Kilde:
![]()